شناسهٔ خبر: 67264044 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس شورای هیئت های مذهبی ارومیه:

محلات ارومیه میزبان جشن های غدیر هستند/اطعام ۸۰۰۰نفری غدیری

ارومیه - رییس شورای هیئت های مذهبی ارومیه از برگزاری جشن های عید غدیر در بلوک های ۱۲ گانه محلات ارومیه خبر داد.

صاحب‌خبر -

علیرضا هاشمیان در گفت و گو با خبرنگار مهر در خصوص برنامه‌های عید غدیر در ارومیه اظهار کرد: امسال نیز همانند سال‌های گذشته تمام جشن و مراسم عید غدیر با رویکرد مردمی برگزار می‌شود در این راستا برنامه‌های عید غدیر در محلات ارومیه برنامه ریزی شده است.

وی با بیان اینکه جشن‌های عید غدیر در ۱۲ بلوک محله‌ای ارومیه برنامه ریزی شده است، اظهار کرد: در این هر بلوک محله‌ای ۵ الی ۶ محله به صورت تجمیعی جشن‌های مردمی غدیر را برگزار می‌کنند.

هاشمیان با اشاره به طرح اطعام غدیر در ارومیه افزود: در قالب این طرح به صورت متمرکز در مجاورت پارک استقلال در منطقه ایثار ارومیه سفره اطعام غدیر برپا می‌شود که به تعداد ۸ هزار نفر برای اطعام غدیر در ارومیه برنامه ریزی شده است.

وی با اشاره به برگزاری میهمانی یک کیلومتری عید غدیر در ارومیه گفت: در این برنامه ۵۰ غرفه از سوی هیئت‌های مذهبی ارومیه در خیابان شهید سلیمانی ارومیه در حاشیه این میهمانی برپا می‌شود.

رئیس هیئت‌های مذهبی ارومیه پرده خوانی واقعه غدیر، ایستگاه نقاشی کودک، ایستگاه صلواتی، مسابقات فرهنگی و هنری را از دیگر برنامه‌های هیئت‌های مذهبی ارومیه برای بزرگداشت عید غدیر برشمرد و گفت: بیش از ۲۰۰ هیئت مذهبی در ارومیه فعال هستند و بیشتر هیئت‌های مذهبی در برنامه‌های غدیر مشارکت دارند.

نظر شما