شناسهٔ خبر: 67263404 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

توزیع وسایل سرمایشی به نیابت از شهید جمهور بین مددجویان خوزستان+فیلم

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان گفت: ۳۰۰ دستگاه کولر و یخچال بین مددجویان استان در قالب پویش چله خدمت به نیابت از رییس جمهور شهید و همزمان با دهه امامت و ولایت توزیع شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، جمال شیبه با اشاره به اینکه توزیع لوازم سرمایشی با اولویت مناطق محروم انجام شده است بیان کرد: در مرحله نخست اجرای طرح تامین وسایل سرمایشی برای خانوار‌های تحت حمایت و نیازمندان، ۳۰۰ دستگاه کولر و یخچال و ۴۰ دستگاه ویلچر بین آنها توزیع شد.

وی تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در سال گذشته ۱۲ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی در بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع کرد.

شیبه افزود: این تعداد کولر بین مددجویانی که فاقد هر گونه لوازم و تجهیزات سرمایشی بودند و با اولویت ساکنان مناطق محروم توزیع شد.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: در صورتی که مردم کولر کارکرده و بلااستفاده یا مازاد داشته باشند با مراجعه به مراکز نیکوکاری و کمیته امداد در این طرح می‌توانند مشارکت کنند.

شیبه افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را در قالب تهیه کولر یا مشارکت در تامین بخشی از هزینه‌های آن به هر میزان که می‌توانند از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در استان خوزستان و یا با کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* به دست نیازمندان برسانند.

<div id="video-display-embed-code_11233947"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4263446/11233947?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما