شناسهٔ خبر: 67272054 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: برنا | لینک خبر

۳۰۰ دستگاه وسایل سرمایشی به مددجویان کمیته امداد خوزستان اهدا شد

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از توزیع 300 دستگاه کولر و یخچال بین مددجویان در قالب پویش چله‌ خدمت به نیابت از رئیس جمهور شهید و ادای دین نسبت به شهدای خدمت برای نیازمندان خبر داد. مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از توزیع 300 دستگاه کولر و یخچال بین مددجویان در قالب پویش چله‌ خدمت به نیابت از رئیس جمهور شهید و ادای دین نسبت به شهدای خدمت برای نیازمندان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، جمال شیبه امروز با بیان اینکه توزیع لوازم سرمایشی با اولویت مناطق محروم انجام می‌شود، اظهار کرد: در مرحله اول اجرای طرح تامین وسایل سرمایشی برای خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان، تعداد 3۰۰ دستگاه کولر و یخچال و 40 دستگاه ویلچر توزیع شد.

او گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان طی سال گذشته ۱۲ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع کرد.

مدیر کل کمیته امداد امام(ره) خوزستان افزود: این تعداد لوازم سرمایشی بین مددجویان تحت حمایت استان که فاقد هر گونه لوازم و تجهیزات سرمایشی بودند و با اولویت ساکنان مناطق محروم توزیع شد.

شیبه با بیان اینکه در طول سال نیز اقلام ضروری زندگی بین مددجویان و نیازمندان تحت حمایت این کمیته توزیع می‌شود. ادامه داد: در صورتی که مردم کولر و یخچال کارکرده و بلااستفاده یا مازاد داشته باشند با مراجعه به مراکز نیکوکاری و کمیته امداد در این طرح مشارکت کنند.

مدیر کل کمیته امداد امام(ره) خوزستان در پایان اضافه کرد: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را در قالب تهیه لوازم سرمایشی یا مشارکت در تامین بخشی از هزینه‌های آن به هر میزان که می‌توانند از طریق مراکز نیکوکاری و اداره های کمیته امداد در استان خوزستان و یا با کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* به دست نیازمندان برسانند.

انتهای پیام/

نظر شما