شناسهٔ خبر: 67272970 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

توزیع ۳۰۰ دستگاه وسایل سرمایشی میان مددجویان کمیته امداد خوزستان

300 دستگاه وسایل سرمایشی و 40 دستگاه ویلچر میان مددجویان تحت حمایت این نهاد در حال توزیع است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری بسیج خوزستان، مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان از توزیع 300 دستگاه کولر و یخچال بین مددجویان در قالب پویش چله‌ خدمت به نیابت از رئیس جمهور شهید و ادای دین نسبت به شهدای خدمت برای نیازمندان خبر داد. 

جمال شیبه با بیان اینکه توزیع لوازم سرمایشی با اولویت مناطق محروم انجام می‌شود، گفت: در مرحله اول اجرای طرح تامین وسایل سرمایشی برای خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان، تعداد 3۰۰ دستگاه کولر و یخچال و 40 دستگاه ویلچر بین آن‌ها توزیع شد.

شیبه تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در سال گذشته ۱۲ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی در بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع کرد.

وی افزود: این تعداد لوازم سرمایشی بین مددجویان تحت حمایت استان خوزستان که فاقد هر گونه لوازم و تجهیزات سرمایشی بودند و با اولویت ساکنان مناطق محروم توزیع شد.

در طول سال نیز اقلام ضروری زندگی بین مددجویان و نیازمندان تحت حمایت کمیته امداد خوزستان توزیع می‌شود. افزود : در صورتی که مردم کولر و یخچال کارکرده و بلااستفاده یا مازاد داشته باشند با مراجعه به مراکز نیکوکاری و کمیته امداد در این طرح مشارکت کنند.

شیبه افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را در قالب تهیه لوازم سرمایشی یا مشارکت در تامین بخشی از هزینه‌های آن به هر میزان که می‌توانند از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در استان خوزستان و یا با کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* به دست نیازمندان برسانند.

نظر شما