شناسهٔ خبر: 67262138 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

وسایل سرمایشی به نیابت از رییس جمهور شهید بین مددجویان خوزستان توزیع شد

اهواز- ایرنا - مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) خوزستان گفت: ۳۰۰ دستگاه کولر و یخچال بین مددجویان استان در قالب پویش "چله‌ خدمت" به نیابت از رییس جمهور شهید و همزمان با دهه امامت و ولایت توزیع شد.

صاحب‌خبر -

جمال شیبه چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به اینکه توزیع لوازم سرمایشی با اولویت مناطق محروم انجام شده است بیان کرد: در مرحله نخست اجرای طرح تامین وسایل سرمایشی برای خانوارهای تحت حمایت و نیازمندان، ۳۰۰ دستگاه کولر و یخچال و ۴۰ دستگاه ویلچر بین آن‌ها توزیع شد.

وی تاکید کرد: کمیته امداد امام خمینی (ره) خوزستان در سال گذشته ۱۲ هزار دستگاه لوازم ضروری زندگی در بین خانواده‌های نیازمند استان توزیع کرد.

شیبه افزود: این تعداد کولر بین مددجویانی که فاقد هر گونه لوازم و تجهیزات سرمایشی بودند و با اولویت ساکنان مناطق محروم توزیع شد.

مدیر کل کمیته امداد خوزستان اظهار کرد: در صورتی که مردم کولر کارکرده و بلااستفاده یا مازاد داشته باشند با مراجعه به مراکز نیکوکاری و کمیته امداد در این طرح می توانند مشارکت کنند.

شیبه افزود: خیران و نیکوکاران می‌توانند کمک‌های خود را در قالب تهیه کولر یا مشارکت در تامین بخشی از هزینه‌های آن به هر میزان که می‌توانند از طریق مراکز نیکوکاری و ادارات کمیته امداد در استان خوزستان و یا با کد دستوری #۰۶۱*۸۸۷۷* به دست نیازمندان برسانند.

به گزارش ایرنا، پنج درصد جمعیت خوزستان زیر پوشش کمیته امداد هستند.

پیش از این نیز رئیس کل دادگستری خوزستان حراج عمومی کولرهای قاچاق در استان را برگزار کرد.

نظر شما