شناسهٔ خبر: 67285409 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس ستاد انتخاباتی مردمی فرهنگ قالیباف در مازندران:

مشارکت حداکثری در انتخابات توطئه‌های دشمنان را باطل می کند

ساری - رییس ستاد انتخاباتی مردمی فرهنگ،خدمت وپیشرفت دکتر قالیباف در مازندران گفت: مشارکت حداکثری در انتخابات باطل السحر توطئه های دشمنان است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امامی عصر پنجشنبه در جمع مسئولان واعضای ستادهای مردمی دکتر قالیباف در مازندران گفت: انتخابات نمایشگاه عزم و اراده ملی در مسیر پیشرفت آرمانی کشور است.

وی اظهار کرد: حل چالش‌های بنیادین، رفع تنگناهای مسیر پیشرفت آرمانی وسامان بخشی ناترازی های فرهنگی، اقتصادی، گشایش در عرصه‌های معیشت و فرهنگ به‌عنوان پیش نیاز توسعه و پیشتازی در مسیرهای تحولی، مستلزم حضور آگاهانه در انتخابات پیش رو است.

دبیر مجمع نمایندگان مازندران در یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اشاره به شرایط بحرانی منطقه تحت تأثیر اقدامات مخرب آمریکا و رژیم صهیونیستی گفت: در شرایط کنونی حضور حداکثری مردم در پای صندوقهای رأی علاوه بر تقویت انسجام ملی، پیشبرد اهداف نظام اسلامی را تحقق می بخشد.

این فعال سیاسی و فرهنگی با تشریح برخی از مشکلات وتنگناهای کشور در گذشته، دولت شهید رئیسی رادولت اقدام وعمل نامید وافزود: دولت سیزدهم با رویکرد جهادی و تحولی عرصه‌های پیشران کشور را درحوزه های اقتصاد، فرهنگ و سیاست فعال کرد وتوانست مسیر دست یابی به قله‌های پیشرفت آرمانی را کوتاه کتد.

وی افزایش تعاملات بین المللی و فعال سازی دیپلماسی سیاسی، اقتصادی و فرهنگی را با همت شهید امیر عبداللهیان از دستاوردهای مهم دولت سیزدهم عنوان و خاطرنشان کرد: قدرت و توان جمهوری اسلامی ایران در شرایط کنونی در سطح جهانی به گونه‌ای است که هیچ بحران بین المللی بدون نقش آفرینی کشورمان حل شدنی نیست.

رئیس ستاد انتخاباتی مردمی دکتر قالیباف در مازندران افزود: انتخاب رئیس جمهور مردمی، کارآمد و آشنا به نظام مسائل کشور و دارای رویکرد حل المسائلی به پشتوانه آرای بالای مردم، ضامن پیشرفت کشور است.

وی با اشاره به چالش‌های عمده کشور در آینده اظهار کرد: تداوم مشی جهادی رئیس جمهور شهید رئیسی در سایه انتخاب مدیر جهادی و تحول گرا و معتقد به مبانی اعتقادی و آرمان‌های جهان‌شمول انقلاب اسلامی در انتخابات پیش رو امکان پذیر است.

وی با تاکید بر اینکه مهمترین مأموریت دولت چهاردهم اجرای قانون برنامه هفتم توسعه است افزود: کشور در سایه مدیریت تحولی وجهادی در برنامه هفتم توسعه به بالندگی و پیشرفت دست خواهد یافت.

وی یکی از ثمرات انتخابات را همدلی، انسجام و امیدبخشی عنوان و خاطرنشان کرد: نیروهای فعال جریان انقلاب باید با تاسی به فرامین راهبردی رهبر فرزانه انقلاب در عرصه رقابت‌های انتخاباتی ازهرگونه بداخلاقی پرهیز و عرصه انتخابات را به نمایشگاه وحدت اسلامی تبدیل کنند.

امامی افزود: اخلاق، معنویت و عقلانیت باید سرلوحه فعالیت‌های فعالان سیاسی قرار گیرد.

نظر شما