شناسهٔ خبر: 67285439 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

بر اساس استانداردهای حسابداری

ارائه صورت حسابهای مالی هیئت های ورزش زورخانه ای

روسای هیئت‌های ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان‌های سراسر کشور باید صورت مالی خود را براساس استاندارد‌های حسابداری تهیه و ارائه کنند.

صاحب‌خبر -

ارائه صورت حسابهای مالی هیئت های ورزش زورخانه ای بر اساس اسنانداردهای حسابداری
به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، مرکز اصفهان ؛ معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در مجمع سالانه فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی در اصفهان گفت: روسای هیات‌های ورزش زورخانه‌ای و کشتی پهلوانی استان‌های سراسر کشور باید صورت مالی خود را براساس استاندارد‌های حسابداری تهیه و ارائه کنند تا با مشکل روبرو نشوند که این مورد در جلسه بعدی مورد بررسی قرار خواهیم داد.

سیدمحمد شروین اسبقیان با اشاره به اولین دوره مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای افزود: امیدوارم میزبان بسیار خوبی برای همه تیم‌های شرکت کننده در اصفهان باشیم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان به اولین دوره مسابقات جهانی ورزش زورخانه‌ای اشاره کرد و اظهار داشت: امیدوارم میزبان بسیار خوبی برای همه تیم‌های شرکت کننده در اصفهان باشیم.

سید محمد شروین اسبقیان: باید تعداد زورخانه‌های کشور را افزایش دهیم
معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان گفت: برای ترویج فرهنگ پهلوانی و جوانمردی باید در راستای توسعه زورخانه‌های کشور تلاش کنیم.

وی معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش و جوانان در پایان مجمع عمومی سالیانه فدراسیون ورزش زورخانه‌ای و پهلوانی کشور گفت: این ورزش ورزش ملی و مذهبی ما است و تاثیر گذار در فرهنگ عمومی کشور ما است و باید از این ورزش در توسعه فرهنگی و مذهبی استفاده کنیم.

نظر شما