شناسهٔ خبر: 67486492 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

جانشین فرمانده سپاه استان قم:

مشارکت در انتخابات موجب اقتدار و اعتلای کشور می‌شود

قم- جانشین فرمانده سپاه استان قم گفت: مشارکت در انتخابات بسیار مهم است، چرا که باعث اعتلا، عزت و اقتدار کشور می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی کبیری پور عصر سه شنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: بعد از شهادت شهدای خدمت، یک انتخابات زودهنگام برای ما به وجود آمده است.

جانشین فرمانده سپاه استان قم بیان کرد: مردم عزیز کشورمان در بدرقه شهدای خدمت حماسه آفریدند و ان شاء الله جمعه این هفته حماسه دیگری را خلق خواهند کرد.

سردار کبیری پور ادامه داد: نکته اصلی این است که این نظام و انقلاب به برکت خون شهدا و با مجاهدت همه اولیا در طول تاریخ به دست ما رسیده است.

وی افزود: به فرموده امام راحل (ره) حفظ این نظام از اوجب واجبات و از نماز هم واجب تر است.

جانشین فرمانده سپاه استان قم تصریح کرد: تکلیف همه ما به عنوان مسلمان و کسی که در ایران زندگی می‌کنیم، این است که پای صندوق‌های رأی بیاییم و به کاندیدای اصلحی که معیارهای آن توسط مقام معظم رهبری بیان شده، است رأی بدهیم.

سردار کبیری پور عنوان کرد: کاندیدا باید برای خدمت به مردم، آبادانی و عزت کشور شب و روز نشناسد و پر کار و پر تلاش باشد و نگاه وی به ظرفیت‌ها درونی باشد و با مستکبرین، زورگویان عالم سر سخت باشد و نسبت به مظلومان عالم مهربان و نرم باشد.

جانشین فرمانده سپاه استان قم خاطرنشان کرد: این معیارها کلی است و هر کسی می‌تواند به آن رأی بدهد، ولی مهم‌تر از آن اصل مشارکت در انتخابات است که باعث اعتلا، عزت و اقتدار کشور می‌شود.

نظر شما