شناسهٔ خبر: 67331376 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار بوشهر:

۱۰ هزار قطعه زمین در روستاهای استان بوشهر به مردم واگذار می‌شود

بوشهر- استاندار بوشهر گفت: ۱۰ هزار قطعه زمین در روستاهای استان بوشهر به مردم واگذار می‌شود.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، احمد محمدی زاده ظهر یکشنبه در آئین واگذاری ۳۵۰ قطعه زمین در بوشهر به خانواده شهدا در بوشعر اظهار داشت: خانواده شهدا چشم و چراغ جامعه هستند و باید بهترین خدمات به این عزیزان ارائه شود.

وی افزود: تأمین زمین و مسکن از شعارهای اساسی دولت مردمی ایران قوی بوده و در سه سال اخیر در سطح کشور و استان بوشهر، اقدامات بی نظیری در این عرصه انجام شد.

استاندار بوشهر خاطر نشان کرد: طرح نهضت ملی مسکن در استان بوشهر با شتاب و کیفیت مطلوبی در حال اجراست و امروز نیز ۳۵۰ قطعه زمین مسکونی به خانواده شهدا در همین راستا واگذار شد.

محمدی زاده به خدمات دولت سیزدهم در استان بوشهر اشاره کرد و گفت: در ۳۳ ماه اخیر در حوزه‌های مختلف، کارهای بزرگی انجام شده که در سدسازی، آب شیرین کن، جاده سازی، درمان، مسکن و اشتغال و تولید شاهد تلاش شبانه روزی هستیم.

استاندار بوشهر گفت: بیش از ۲۴۰۰ هکتار زمین به شهرهای استان الحاق شده و به تدریج به مردم شریف استان بوشهر واگذار می‌شود که تاکنون ۷ هزار قطعه زمین در شهرها واگذار شده است.

وی اضافه کرد: ۱۲۰۰ هکتار زمین نیز به روستاهای استان الحاق شده که بر این اساس بیش از ۱۰ هزار قطعه زمین به مردم مناطق روستایی واگذار می‌شود.

نظر شما