شناسهٔ خبر: 67263080 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

تعطیلی و دورکاری اداره‌های خرمشهر و آبادان به علت گرمای هوا

گرمای هوا و وقوع دما‌ی بالای ۵۰ درجه، باعث تعطیلی اداره‌های آبادان و خرمشهر در روز چهارشنبه شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان، محمد خانچی، سخنگوی مدیریت بحران استانداری خوزستان گفت: با توجه به پیش بینی‌ها و هشدار سطح قرمز هواشناسی استان مبنی بر افزایش بی سابقه گرما و وقوع دما‌های ۵۰ درجه و بالاتر و به منظور حفظ سلامت مردم، ادارات استان امروز چهارشنبه ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ تعطیل و فعالیت به صورت دورکاری است.
وی افزود: دستگاه‌های عملیاتی و خدمات‌رسان همچون بیمارستان‌ها، آتش‌نشانی، بانک‌ها و... همچون روز‌های گذشته فعال خواهند بود و امتحانات مدارس و دانشگاه‌ها بدون تغییر زمان و براساس برنامه زمان بندی برگزار می‌شوند.
بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی خوزستان امروز و فردا در مناطق غربی، شمال غربی و مرکزی احتمال افزایش دما به ۵۰ درجه و بالاتر زیاد است و از روز پنجشنبه تا دوشنبه هفته آینده، انتظار ورود موج گرمای شدید در بیشتر شهر‌های خوزستان و افزایش دمای ۵۰ درجه به بالا وجود دارد.
اداره کل هواشناسی خوزستان در اطلاعیه‌ای درباره وقوع دمای ۴۹ درجه و بالاتر از دوشنبه تا جمعه در استان هشدار سطح نارنجی صادر کرده بود.

<div id="video-display-embed-code_11231128"><script type="text/JavaScript" src="https://www.iribnews.ir/fa/news/play/embed/4263421/11231128?width=600&height=350"></script></div>

نظر شما