شناسهٔ خبر: 67262784 - سرویس گوناگون
نسخه قابل چاپ منبع: ایپنا | لینک خبر

دوازدهمين نشست كميته امور سبك ها و انجمن هاي سبكي كاراته امروز ۲۹ خرداد در محل فدراسيون برگزار شد.

نشست کمیته امور سبکهای کاراته امروز برگزار شد

نشست کمیته امور سبکهای کاراته امروز برگزار شد

صاحب‌خبر -

به گزارش پایگاه خبری ورزش ایران ، ایپنا ؛ در این نشست که با حضور محمد رضا فضلی، سلیمان مهدی زاده، حسین شهرباف، داود دانشفر، فرید خطیری، محمد علی زمانی و داود محمدی برگزار شد، موضوع ضرورت اصلاح سیاست ها و خط مشی های توسعه کمی و کیفی انجمن های سبکی کاراته مورد بررسی و تبادل نظر قرار گرفت. و در ادامه تعدادی از درخواست های مرتبط با صدور مجوز و تمدید فعالیت انجمن های سبکی مطرح و مکاتبات لازم با متقاضیان تنظیم شد.

محمدرضا فضلی رییس کمیته امور سبک ها و انجمن های کاراته هدف از تشکیل این کمیته را تدوین مقررات و اجرای چهارچوب های لازم به منظور توسعه شاخص های منطقی انجمن های سبکی در جهت دستیابی به چشم انداز فدراسیون کاراته دانست.

وی گفت: ضروری است گسترش انجمن های سبکی در مسیر توسعه و تکامل کاراته و ارتقای کیفیت عملکرد کاراته ایران در عرصه های قاره ای و جهانی باشد. کاراته ایران از ظرفیت های انسانی و فنی قابل توجهی برخوردار است، بنابراین شایسته است که از اصول و ارزش های مرتبط پیروی نموده تا همواره از جایگاه مطلوب و قابل احترامی در دنیای کاراته برخوردار باشد. خوب است که توسعه و گسترش کاراته در ایران، با نقش و اثرش در تعالی و تکامل کاراته جهان تناسب داشته باشد.

نظر شما