شناسهٔ خبر: 67262533 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

از پرونده فساد در فوتبال کرمان چه خبر؟

دو نفر همچنان بازداشت هستند + فیلم

رئیس کل دادگستری استان کرمان در مورد جزئیات پرونده فساد مالی در باشگاه مس رفسنجان توضیحات بیشتری ارائه داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام ابراهیم حمیدی در تشریح جزییات پرونده فساد مالی در باشگاه مس رفسنجان گفت: پرونده فساد در فوتبال اتفاقی بود که پارسال کلیدخورد.

وی افزود: البته شاکی اول پرونده باشگاه مس رفسنجان بود که اعلام کرد اتفاقاتی رخ داده است و بلافاصله گزارش اولیه تهیه و با فراهم شدن مستندات پرونده در اطلاعات سپاه، پرونده در دادگاه رفسنجان پیگیری شد. 

حجت الاسلام حمیدی تصریح کرد: به دنبال این پرونده، ۷ نفر احضار و تفهیم اتهام شد که  اتهامات پرونده هم رشوه هم تحصیل مال از طریق نامشروع است و اکنون دفاعیات اخذ شده و پرونده در مرحله تحقیقات است. 

وی با اشاره به متهمان پرونده بیان داشت: ۳ نفر از فدراسیون فوتبال کشور (یکی از مسئولان سابق سازمان لیگ، کمیته داوران و از مسئولان نقل انتقالات لیگ)، ۲ نفر از سردبیران ورزشی و رسانه‌های کشور و دو تن از مسئولان سابق باشگاه مس رفسنجان از جمله متهمان پرونده هستند. 

رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: از این تعداد، سه نفر بازداشت بودند که دیروز یک نفر با قرار وثیقه آزاد شد و دو تن دیگر همچنان بازداشت هستند. 

حجت الاسلام حمیدی با تأکید بر اینکه هر ۷ نفر ممنوع الخروج هستند، افزود: کار کارشناسی درحال انجام است و اگر به اشخاص دیگری برسیم که نقشی در این فساد دارند، قطعا احضار می‌شوند.

<div id="video-display-embed-code_19457833"><script type="text/JavaScript" src="https://www.yjc.ir/fa/news/play/embed/8759687/19457833?width=400&height=300"></script></div>

نظر شما