شناسهٔ خبر: 42131688 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

ربیعی: تصمیم نهایی ام برای تمدید قرارداد با مس رفسنجان را پس از جلسه باشگاه اعلام می‌کنم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان گفت: درخواست‌هایی از باشگاه دارم و پس از جلسه با مسئولان، تصمیمم را اعلام می‌کنم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمد ربیعی، سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در گفت و گویی رادیویی اظهار داشت: برنامه ریزی باشگاه مس رفسنجان در ابتدای فصل ایستادن در رده تک رقمی بود. فعالیت‌های تیم در فاصله ۲ هفته مانده به آغاز مسابقات شروع شد و اگر  برنامه ریزی مطلوب تری داشتیم، صعود ما به لیگ برتر چند هفته زودتر رقم می‌خورد. مدیریت صدرمحمدی دیدگاه‌ها را نسبت به تیم ما تغییر داد و پس از قهرمانی نیم فصل و بیست هفته صدرنشینی حمایت ویژه‌ای از ما انجام شد. مس رفسنجان موفق شد رکورد‌های جدیدی در لیگ یک ثبت کند.  

ربیعی درباره ساخت ورزشگاه تیم مس رفسنجان گفت:از ابتدای شیوع ویروس کرونا، حضور تیم ما در لیگ برتر تا حدود زیادی مسجل شد و مسئولان تیم برای ساخت ورزشگاه جدید دست به کار شدند. صدرمحمدی برای سرعت بخشیدن به ساخت  ورزشگاه ۱۵ هزار نفری نیروی ویژه‌ای تدارک دیده است.  

سرمربی مس رفسنجان در ادامه گفت: این ورزشگاه مدرن است و تجهیزات کاملی دارد، اما اگر فرآیند ساخت این ورزشگاه تا شروع لیگ تکمیل نشد، در چند هفته ابتدایی  از ورزشگاه قبلی استفاده می‌کنیم.

بیشتر بخوانید:

او  درباره قراردادش با مس رفسنجان و سرمربیگری در لیگ برتر گفت: آذرماه سال گذشته مسئولان باشگاه درخواست تمدید قرارداد من را مطرح کردند و اسفندماه به صورت رسمی قراردادم را تمدید کردم. درخواست‌هایی از باشگاه داشتم که آن‌ها را به اطلاع مسئولان باشگاه رساندم و با آن‌ها موافقت کردند. در صورتی که در جلسه پیش رو هم با درخواست‌های من موافقت کنند، تصمیم نهایی خودم را برای ادامه همکاری با مس رفسنجان اعلام می‌کنم.

انتهای پیام/

نظر شما