شناسهٔ خبر: 67260286 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رئیس ستاد اربعین کشور خبر داد؛

مهیا شدن زیرساخت‌ها برای تردد آسان زائران اربعین در شلمچه

شلمچه - رئیس ستاد اربعین کشور گفت: امکانات خوبی امسال برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، مجید میراحمدی صبح امروز در بازدید از مرز شلمچه از مهیا شدن زیرساخت‌ها برای تردد آسان زائران اربعین حسینی خبر داد و اظهار کرد: امکانات خوبی امسال برای تسهیل در تردد زائران اربعین حسینی در مرز شلمچه در حال اجرا است.

وی در بازدید از طرح احداث استراحتگاه در کنار توقفگاه خودرویی که وزارت دفاع در حال اجرای آن است، افزود: متولیان احداث این استراحتگاه از کامل شدن آن پیش از ایام اربعین خبر دادند.

رئیس ستاد اربعین کشور با اشاره به گرمای هوای امسال همانند سال گذشته و در راستای پیشگیری از گرما زدگی زائران بیان کرد: بیشترین گرمای هوا را در مرزهای مهران، چذابه و شلمچه خواهیم داشت به همین علت هم اکنون متولیان در ستادهای اربعین در حال افزایش سایه بان‌ها در مرزها و مسیر تردد به پایانه‌ها هستند.

وی عنوان کرد: احداث اتاق‌های سرد در مسیر تردد زائران هم امسال در برنامه قرار گرفته شده است.

میراحمدی در خصوص تمهیدات لازم برای تردد زائران غیر ایرانی به ویژه پاکستانی‌ها که سال گذشته مشکلاتی برای آنها در مرز شلمچه رخ داده بود، گفت: مرز چذابه همانند سال گذشته برای تردد زائران غیر ایرانی در نظر گرفته شده است و برنامه ریزی برای راهنمایی و هدایت آنها به سمت چذابه امسال بهتر خواهد بود.

نظر شما