شناسهٔ خبر: 67276405 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

فرمانده انتظامی کرمانشاه خبر داد؛

آمادگی کامل پلیس کرمانشاه برای تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری

کرمانشاه- فرمانده انتظامی استان کرمانشاه از آمادگی کامل پلیس برای برقراری امنیت انتخابات ریاست جمهوری در این استان خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، سردار مهدی حاجیان شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه همه همکاران ما در بخش‌های مختلف برای حضور در این مأموریت مهم آماده هستند، اظهار کرد: انتخابات پیش رو که هشتم تیرماه برگزار می‌شود رویداد بسیار مهمی برای کشور است.

وی افزود: حضور پرشور و حداکثری مردم می‌تواند باعث افزایش اقتدار سیاسی کشور در مجامع جهانی و بین‌المللی شود.

فرمانده انتظامی استان کرمانشاه ادامه داد: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب مدت‌ها است که فعالیت تبلیغاتی خود را برای ترغیب مردم در راستای عدم مشارکت در این رویداد ملی آغاز کرده‌اند و با سیاه نمایی و دروغ قصد دارند حضور مردم را در این عرصه کم اهمیت و بی‌فایده نشان دهند.

حاجیان بیان کرد: مطمئناً این توطئه دشمنان نیز همانند انتخابات گذشته و مناسبت‌های دیگر نقش بر آب خواهد شد و ملت بزرگ و با بصیرت کشورمان با درک اهمیت موضوع حضوری قاطعانه و پرشور پای صندوق‌های رأی خواهند داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش به فراهم شدن همه شرایط جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری در این استان اشاره کرد و گفت: متولیان امر پس از شهادت رئیس جمهور خدمتگزار حضرت آیت الله رئیسی به سرعت تمهیدات لازم را فراهم کرده و به یاری خداوند متعال همه چیز آماده برگزاری این رویداد مهم ملی است.

حاجیان خاطر نشان کرد: در این میان پلیس به عنوان متولی تأمین نظم و امنیت در جامعه، مسئول مستقیم برقراری امنیت انتخابات است و برای این امر مهم در آمادگی ۱۰۰ درصدی به سر می‌برد.

وی تصریح کرد: همه همکاران ما برای برقراری امنیت انتخابات در آمادگی کامل به سر برده و آموزش‌های لازم به آنها داده شده است و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

رئیس پلیس استان کرمانشاه با اشاره به رصد فعالیت ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه، گفت: همه این افراد باید در چارچوب مقررات حرکت کرده و ضمن تمکین به قانون از برخی بداخلاقی‌ها و تخریب وجه دیگر کاندیداها خودداری کنند.

حاجیان از مردم خواست تا در صورت مشاهده هر گونه بداخلاقی انتخاباتی از سوی ستادهای انتخاباتی، موضوع را به پلیس گزارش و مطمئن باشند حتماً رسیدگی لازم صورت خواهد گرفت.

وی در پایان سخنانش با دعوت عموم مردم به حضور در انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، تاکید کرد: حضور حداکثری در کنار انتخابی اصلح و آگاهانه می‌تواند زمینه افزایش اقتدار بیشتر کشور و همچنین رشد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه را فراهم کند.

نظر شما