شناسهٔ خبر: 67277309 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

فرمانده انتظامی کرمانشاه:

برای تامین امنیت انتخابات ریاست جمهوری آمادگی کامل داریم

فرمانده انتظامی استان کرماشاه از آمادگی کامل پلیس برای برقراری امنیت انتخابات ریاست جمهوری خبر داد و گفت: تمامی همکاران ما در بخش های مختلف برای حضور در این ماموریت مهم آماده هستند.

صاحب‌خبر -

 سردار مهدی حاجیان در جمع خبرنگاران، اظهار داشت: انتخابات پیش رو که هشتم تیرماه برگزار می شود رویداد بسیار مهمی است و حضور پرشور و حداکثری مردم می‌تواند باعث افزایش اقتدار سیاسی کشور در مجامع جهانی و بین المللی شود.

وی ادامه داد: دشمنان قسم خورده نظام و انقلاب مدتهاست فعالیت تبلیغاتی خود را در راستای عدم مشارکت در این رویداد ملی آغاز کرده و با سیاه نمایی و دروغ گفتن قصد دارند حضور مردم را در این عرصه کم اهمیت و بی فایده نشان دهند .

 حاجیان افزود: مطمئنا این توطئه دشمنان نیز همانند انتخابات گذشته و مناسبت‌های دیگر نقش برآب خواهد شد و ملت بزرگ و با بصیرت کشورمان با درک اهمیت موضوع حضوری قاطعانه و پرشور پای صندوق‌های رای خواهند داشت.

عالیترین مقام انتظامی استان کرمانشاه در ادامه به فراهم شدن همه شرایط جهت برگزاری انتخاباتی پرشور و حداکثری اشاره کرد و گفت: متولیان امر پس از شهادت رئیس جمهور خدمتگزار حضرت آیت الله رئیسی، تمهیدات لازم را فراهم کرده و به یاری خداوند متعال همه چیز آماده برگزاری این رویداد مهم ملی است.

وی گفت: در این میان پلیس به عنوان متولی تامین نظم و امنیت در جامعه، مسئول مستقیم برقراری امنیت انتخابات است و برای این امر مهم در آمادگی 100 درصدی به سر می‌برد.

 حاجیان گفت: تمامی همکاران ما برای برقراری امنیت انتخابات در آمادگی کامل به سر برده و آموزش‌های لازم به آنها داده شده و هیچ نگرانی در این خصوص وجود ندارد.

رئیس پلیس استان همچنین با اشاره به رصد فعالیت ستادهای تبلیغاتی نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری در کرمانشاه، گفت: همه این افراد باید در چارچوب مقررات حرکت کرده و ضمن تمکین به قانون از برخی بداخلاقی و تخریب  دیگر کاندیداها خودداری کنند.

وی همچنین از مردم خواست تا در صورت مشاهده هرگونه بداخلاقی انتخاباتی از سوی ستادهای انتخاباتی، موضوع را به پلیس گزارش داده و مطمئن باشند حتما رسیدگی لازم صورت خواهد گرفت.

 حاجیان در پایان با دعوت عموم مردم به حضور در انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری، گفت: حضور حداکثری در کنار انتخابی اصلح و آگاهانه می تواند زمینه افزایش اقتدار بیشتر کشور و همچنین رشد سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جامعه را فراهم کند.

انتهای پیام

نظر شما