شناسهٔ خبر: 67317638 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

رییس ستاد انتخاباتی قالیباف در مازندران:

بداخلاقی ها کام ملت را در انتخابات تلخ می کند

ساری- رییس ستاد انتخاباتی مردمی فرهنگ، خدمت وپیشرفت قالیباف در مازندران گفت: غلتیدن در چنبره بداخلاقی ها کام ملت را تلخ می کند و ثمره شیرین حضور را از بین می برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عقیل امامی شامگاه شنبه در جمع نیروهای انقلابی شهرستان بابل با تاکید بر لزوم توجه به مؤلفه‌های اثربخش تقویت و انسجام ملی افزود: انتخابات متعلق به مردم است و نظام اسلامی آن را به آحاد واجدان شرایط اعطا کرده است.

وی با اشاره به تاکید فراوان رهبر فرزانه انقلاب مبنی بر پرهیز از بداخلاقی‌های انتخاباتی یادآورشد: غلطیدن در چنبره بداخلاقی‌ها کام مردم را تلخ می‌کند و ثمره شیرین حماسه مردم در پای صندوقهای رأی را از بین می‌برد.

این مسئول با اشاره به اهمیت انتخاب نامزد اصلح از سوی مردم اظهار کرد: کارآمدی، برنامه محوری، تعهد به آرمان‌های حقیقی انقلاب اسلامی و رهبر حکیم انقلاب و توانمندی در پیشبرد سیاست‌ها و فراهم سازی بسترهای پیشرفت کشور از ویژگی های نامزد اصلح است.

وی با اشاره به شرایط حساس کشور ادامه داد: مردم باید با نگاه به کارنامه نامزدها در عرصه‌های مدیریتی و اجرایی نامزد شایسته را برگزینند.

وی با بیان اینکه قالیباف مدیر جهادی، عمل‌گرا و تحول گرا است خاطرنشان کرد: مردم باید برای تداوم مسیر پیشرفت کشور با رأی قاطع به عمل‌گرایی از غلطیدن دوباره در دامن واگرایی خسارت بار دولت قبل جلوگیری کنند.

امامی با تشریح برخی از مشکلات و تنگناهای کنونی ناشی از ناترازی ها و چالش‌های مدیریتی در اثر اهمال دولت قبل گفت: دولت سیزدهم با هوشمندی و تحولگرایی کشور را از لبه پرتگاه نجات داد و رشد منفی اقتصادی کشور در دولت قبل را به ۴/۵ درصد افزایش داد.

این فعال سیاسی و فرهنگی تصریح کرد: تداوم مدیریت جهادی و عمل‌گرایی دولت سیزدهم با رویکرد مردمی سازی نیاز مبرم کشور در ۴ سال آینده است.

وی مشکلات عمده کشور را در عرصه اجرا دانست وبا اظهار اینکه کشور با مشکل قانون مواجه نیست افزود: هم اکنون ۱۲ هزار فقره قانون در کشور وجود دارد که برخی از انها متضاد و موجب کندی امور دیوانی هستند. باید با انتخاب رئیس جمهور سخت‌کوش و مقتدر مانند دکتر قالیباف راه نورانی شهید رئیسی را تداوم بخشید.

وی تصریح کرد: تقویت همدلی و وحدت نیروهای جریان انقلاب اکسیر رهایی بخش کشور از چالش‌های فرهنگی، سیاسی و اجتماعی است.

نظر شما