شناسهٔ خبر: 67317640 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

برگزاری مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در استانداری آذربایجان شرقی

مراسم گرامیداشت شهدای خدمت در استانداری آذربایجان شرقی برگزار شد.

صاحب‌خبر -

سید احمد عبودتیان مشاور و دستیار رئیس جمهور در امور مردمی‌سازی دولت شهید آیت اله رییسی در این مراسم بابیان اینکه شهید رییسی بنا بر تحقق دولت اسلامی داشت و در ادامه این راه به شهادت رسید گفت: ممتاز بودن شهدای خدمت در زمان حیاتشان بسیاد مشهود بود و نگاه فرهنگی و اجتماعی اینها به کشور بسیار مهم بود.

سید احمد عبودتیان  افزود: استاندار شهید آذربایجان شرقی واقعا با اخلاص و کاری بود، از برکات این شهادت‌ها اینکه سال‌ها دشمن تلاش کرده که مسئولان ما را ناکار امد جلوه دهد، اما دیدیم که همه این شهدا مایه اقتدار و عزت کشورشدند.

وی اظهار داشت: سال‌ها می‌گفتند که انقلاب اسلامی به انزوا کشیده شده است، اما دیدند که ۶۸ کشور در مراسم تشییع شهدای خدمت به ایران اسلامی امدند و سخن دشمنان هم نقش بر آب شد حتی به پیکر مطهر شهدای ما ادای احترام کردند و برکات شهادت اینها نشان داد ایران ما با ثبات است و حتی خللی در اداره کشور اتفاق نیفتاد.

تراب محمدی سرپرست استانداری آذربایجان شرقی با تسلیت شهادت شهدای خدمت گفت: تقدیر الهی بر این بود که اینعزیزان از بین ما بروند، اما شهادت اینها در جهت پیشرفت و ابادانی کشور و انسجام نیرو‌های مخلص انقلاب و کشوربسیار تاثیر گذار است.

وی افزود: مردم داری این شهدا الگو و زبانزد همه مردم است چرا که همه در خدمت خلق خدا بودند که نوعی عبادت است و این هم برگرفته از ایثار و اخلاص شان بود.

نظر شما