شناسهٔ خبر: 67033575 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

صداقت و اخلاص وجه مشترک شهدای خدمت بود

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی صداقت و اخلاص وجه مشترک شهدای خدمت بود گفت: رسیدگی به مشکلات مردم اصلی‌ترین رویکرد مکتب شهدای خدمت است و رییس جمهور نیز در این راه به شهادت رسید.

صاحب‌خبر -

روح الله متفکر آزاد در جلسه شورای اداری شهرستان سراب گفت: هنر شهدای خدمت این بود که با این فرهنگ به سنت‌های الهی باور داشتند و اراده خداوند متعال بر این بود که نام این شهدای صادق در همیشه تاریخ به نیکی یاد شود.

 وی با بیان اینکه استاندار فقید اذربایجان شرقی در کمتر از ۴ ماه در قلب مردم ماندگار شد افزود: شهید رحمتی ثابت کرد که می‌توان مدیران نسل جدید را در تراز مدیران تراز دهه‌ی شصتی قرار داد.

نماینده مردم تبریز اسکو و آذرشهر با اشاره به اخلاق معنوی امام جمعه محبوب تبریز گفت: شهید ایت الله آل هاشم، شخصیتی بود که زیست بوم آذربایجان و اقشارمردم را می‌شناخت و برای همه پدری می‌کرد.

در ادامه این جلسه حجت الاسلام اکرمی امام جمعه سراب با تاکید بر الگو گیری مسئولین از راه و منش شهدای خدمت گفت: مدیران دستگاه‌های اجرایی باید به دور از سیاه نمایی و نمایش رسانه‌ای به فکر حل مشکلات مردم باشند.

جهانی فرماندار سراب نیز با اشاره به ثبت نام کاندیدا‌های چهاردمین دوره انتخابات ریاست جمهوری افزود: تمامی ادارات و. دستگاه‌های اجرایی برای برگزاری انتخابات پرشور آمادگی لازم را دارند.

نظر شما