شناسهٔ خبر: 67276398 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی کرمانشاه خبر داد؛

طبخ و توزیع ۱۱۰ هزار پرس غذا در روز عید غدیر در کرمانشاه

کرمانشاه- معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از طبخ و توزیع ۱۱۰ هزار پرس غذا در روز عید غدیر در شهر کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

حجت الاسلام مصطفی اشک تلخ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: همانند سال‌های گذشته سفره اطعام غدیر در کرمانشاه پهن می‌شود.

وی به برنامه‌های تدارک دیده شده در دهه امامت و ولایت سال جاری اشاره کرد و افزود: این برنامه‌ها به صورت هم افزایی با همراهی و همکاری بنیاد غدیر و سازمان‌های ذی‌ربط برگزار می‌شود که سازمان تبلیغات نیز به عنوان یکی از تشکل‌های انقلابی در برگزاری پرشور این برنامه‌ها مشارکت خواهد داشت.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: ۱۵ برنامه شاخص طی دهه امامت و ولایت در مناطق مختلف شهر کرمانشاه برگزار می‌شود.

اشک تلخ بیان کرد: اولین برنامه اجرا شده این دهه، برگزاری دعای عرفه در مزار شهدا در روز عرفه و نیز اهتزاز بزرگترین پرچم غدیری کشور در شهر کرمانشاه بود که با حضور مردم دین‌دار و ولایت‌مدار این شهر برگزار شد.

وی ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی خاص این دهه در مساجد محلات حکمت آباد، دولت آباد، شهیاد، ظفر، فرهنگیان فاز یک، پردیس، کرناچی، میدان طاق‌بستان و حافظیه برگزار می‌شود.

اشک تلخ خاطر نشان کرد: مشابه یک الی ۲ برنامه‌های دهه امامت و ولایت در همه شهرستان‌های این استان در شب و روز عید غدیر برگزار می‌شود.

وی از طبخ اطعام غدیر در روز عید خبر داد و گفت: حدود ۱۱۰ هزار پرس غذا حد فاصل میدان طاق‌بستان به سمت مجموعه تاریخی طاق‌بستان پخت و بین مردم شرکت کننده توزیع می‌شود که این برنامه از حدود ساعت ۱۱ صبح روز عید آغاز تا بعدازظهر همان روز ادامه دارد.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه ادامه داد: عصر روز عید نیز مهمانی کیلومتری غدیر از مسجد آیت الله بروجردی تا چهارراه اجاق برگزار می‌شود.

اشک تلخ یادآوری کرد: علاوه بر اجرای این برنامه‌های شاخص که به صورت هم افزایی اجرا خواهد شد، در همه ۱۲۰ مسجد شهر کرمانشاه شب عید غدیر جشن‌های محلی برگزار می‌شود.

وی افزود: همچنین حداقل ۳۰ مجلس در هیأت‌های شاخص شهر کرمانشاه برگزار می‌شود که مشابه آن را در شهرستان‌های این استان نیز خواهیم داشت.

نظر شما