شناسهٔ خبر: 67277259 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

طبخ و توزیع ۱۱۰ هزار پرس غذا در روز عید غدیر در کرمانشاه

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه از طبخ و توزیع ۱۱۰ هزار پرس غذا در روز عید غدیر در شهر کرمانشاه خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کرمانشاه، حجت‌الاسلام مصطفی اشک تلخ صبح امروز _پنجشنبه سی‌ویکم خرداد_ در جمع خبرنگاران اظهار کرد: همانند سال‌های گذشته سفره اطعام غدیر در کرمانشاه پهن می‌شود.

وی با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده در دهه امامت و ولایت، افزود: این برنامه‌ها به صورت هم‌افزایی با همراهی و همکاری بنیاد غدیر و سازمان‌های ذی‌ربط برگزار می‌شود که سازمان تبلیغات نیز به عنوان یکی از تشکل‌های انقلابی در برگزاری پرشور این برنامه‌ها مشارکت خواهد داشت.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه با بیان اینکه ۱۵ برنامه شاخص طی دهه امامت و ولایت در مناطق مختلف شهر کرمانشاه برگزار می‌شود، خاطرنشان کرد: اولین برنامه اجرا شده این دهه، برگزاری دعای عرفه در مزار شهدا در روز عرفه و اهتزاز بزرگترین پرچم غدیری کشور در شهر کرمانشاه بود که با حضور مردم دین‌دار و ولایت‌مدار این شهر برگزار شد.

اشک تلخ ادامه داد: برنامه‌های فرهنگی خاص این دهه در مساجد محلات حکمت‌آباد، دولت‌آباد، شهیاد، ظفر، فرهنگیان فاز یک، پردیس، کرناچی، میدان طاق‌بستان و حافظیه برگزار می‌شود.

وی از طبخ اطعام غدیر در روز عید خبر داد و تصریح کرد: حدود ۱۱۰ هزار پرس غذا حدفاصل میدان طاق‌بستان به سمت مجموعه تاریخی طاق‌بستان پخت و میان مردم شرکت کننده توزیع می‌شود که این برنامه از حدود ساعت ۱۱:۰۰ روز عید آغاز می‌شود و تا بعدازظهر همان روز ادامه دارد.

وی ادامه داد: عصر روز عید نیز میهمانی کیلومتری غدیر از مسجد آیت‌الله بروجردی تا چهارراه اجاق برگزار می‌شود، علاوه بر اجرای این برنامه‌های شاخص که به صورت هم‌افزایی اجرا خواهد شد، در ۱۲۰ مسجد شهر کرمانشاه جشن‌های محلی برگزار می‌شود.

معاون فرهنگی اداره‌کل تبلیغات اسلامی استان کرمانشاه گفت: حداقل ۳۰ مجلس در هیئت‌های شاخص شهر کرمانشاه برگزار می‌شود که مشابه آن را در شهرستان‌های این استان نیز خواهیم داشت.

نظر شما