شناسهٔ خبر: 67276399 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کرمانشاه:

مشارکت در انتخابات راه ارتقای عزت آفرینی‌های انقلاب اسلامی است

کرمانشاه- مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: مشارکت در انتخابات راه حفظ و ارتقای عزت آفرینی‌های انقلاب اسلامی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، پوریا جلالی شامگاه چهارشنبه در نشست با اصحاب فرهنگ، هنر و رسانه شهرستان اسلام آباد غرب و دالاهو به افتخار آفرینی‌های متعدد انقلاب اسلامی ایران اشاره و اظهار کرد: این انقلاب راه عزت را نمایان کرد و آقایی امروز ایران اسلامی در دنیا مرهون خون شهدا و همراهی مردم در عرصه‌های مختلف است.

وی با اشاره به وضعیت فرهنگی پیش از انقلاب اسلامی ایران، افزود: اگر روایت‌های داخلی را بخواهیم نادیده بگیریم می‌توانیم به خاطرات مادر شاه و فرح رجوع کنیم که در آنجا صراحتاً از فسادهای اخلاقی دربار پرده برداری شده است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: بنا به روایت‌های خاندان پهلوی مهمان جشن‌های ۲ هزار و پانصد ساله عمل غیراخلاقی را پای ستون‌های تخت جمشید انجام داد و به هویت، فرهنگ و تمدن ایرانیان توهین کرد اما امروز احدی حق جسارت به ساحت ایرانی‌ها را ندارد.

جلالی تصریح کرد: انتخابات بهترین فرصت برای حفظ و ارتقا امنیت فرهنگی و اجتماعی است و باید با انتخاب درست این مسیر به سمت قله را با قوت ادامه دهیم.

وی با بیان اینکه شهرستان‌های اسلام آباد غرب و دالاهو محل جانفشانی‌های دلیرمردان و شهر شهیدان مرصاد است، تاکید کرد: این شهرستان‌ها دارای ظرفیت‌های فرهنگی بالایی هستند که جشنواره مرصاد تجلی‌گاه آن است و با حمایت همه هنرمندان این جشنواره تقویت خواهد شد.

گفتنی است، در این نشست صمیمی فرماندار اسلام آباد غرب، معاونین و مدیران اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان و معاون فرهنگی دانشگاه رازی کرمانشاه نیز حضور داشتند.

نظر شما