شناسهٔ خبر: 67315624 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

شرکت در انتخابات یک حجت شرعی است

خرم‌آباد - ایرنا - فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان گفت: حضور حداکثری در انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب فرد اصلح یک حجت شرعی است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار نعمت‌الله باقری روز شنبه در همایش جهاد تبیین و نهضت روشنگری در انتخابات در سالن همایش جهاد کشاورزی لرستان با اشاره به اینکه امروز در انتخابات با دو گفتمان مواجه هستیم، اظهار داشت: گفتمان اول امید مظلومان جهان شده و همه دشمنان از این گفتمان هراس دارند، گفتمانی که در آن رئیس جمهور ما در سازمان ملل از محرومان، مردم فلسطین، محور مقاومت و شهید سلیمانی دفاع می‌کند.

وی افزود: گفتمان دیگر که در مقابل گفتمان انقلاب اسلامی و دولت خدمت قرار گرفته قصد دارند احساسات مردم را تحریک و نگذارند واقعیت‌های جامعه اسلامی و دولت سیزدهم به گوش مردم برسد؛ در گفتمان دوم وزیر نفت می‌گوید با برجام یک قطره نفت نتوانستیم بفروشیم اما فروش نفت در دولت سیزدهم از ۳۰۰ هزار بشکه به ۲ میلیون بشکه رسید.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان افزود: امروز با وقاحت تمام می‌گویند راه دولت سیزدهم باید بسته شود و همان حرفی را که منافقان در سقوط هلی‌کوپتر زدند، تکرار می‌کنند، منافقان می‌گویند شهادت شهید رئیسی انسداد را باز می‌کند و این کشته شدن حاصل آه و ناله مردم است، آنها باید بدانند مردم خود را در تشییع شهدای خدمت نشان و این را همگان دیدند.

سردار باقری تصریح کرد: آنها می‌گویند اگر قرار است مشکلات حل شود ، باید نگاه ما به سمت غرب باشد ، اما دولت سیزدهم راهی را که به سمت غرب باز بود ، بست و اقتدار نظام جمهوری اسلامی را به رخ دشمنان کشید؛ ۱۸ بانک، کشتیرانی و بیمه در دوران برجام تحریم بودند در صورتی که دولت انقلابی و گفتمان انقلابی نشان داد، اگر به دنبال عزت و ارزش‌های اسلامی هستیم، پیرو فرامین امامین انقلاب می‌توانیم بدون برجام حرکت کنیم.

وی بیان کرد: امروز حجت شرعی برای همه ما تمام شده، گفتمانی که در مقابل گفتمان انقلاب اسلامی و دولت سیزدهم قرار گرفته به خوبی می‌داند که امروز نگاه مردم به دولت انقلابی سیزدهم است و اگر می‌خواهند برنده این مسابقه سیاسی باشند، باید این نگاه را از دولت سیزدهم بردارند.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل(ع) لرستان با اشاره به اینکه انتخاب فردی که باعث حرکت نظام می‌شود مهم است، اظهار داشت: رأی دادن و انتخاب اصلح یک حجت شرعی است، باید ببینیم چه کسی به دنبال عزت ایران اسلامی است و به دیگران باج نمی‌دهد.

نظر شما