شناسهٔ خبر: 67315696 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۱۰ هزار نفر به عنوان عوامل انتخابات در چهارمحال و بختیاری فعالیت دارند

شهرکرد - ایرنا - رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: در چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در استان ۱۰ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی حضور دارند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محسن حسین میرزایی روز شنبه در نشست شورای اطلاع‌رسانی چهارمحال و بختیاری افزود: کمیته مشارکت‌های مردمی انتخابات با هدف فراهم کردن شرایط حضور پرشور مردم در صحنه انتخابات و با حضور بزرگان، ریش‌سفیدان، اقوام و طوایف برگزار می‌شود.

وی با اشاره بر برگزاری انتخابات بر اساس چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت از سوی رهبر معظم انقلاب اظهار داشت: چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری با نصب‌العین قراردادن تقوا و بی‌طرفی مطلق براساس مر قانون و با رعایت اصل بی‌طرفی برگزار می‌شود.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری گفت: چهاردهمین دوره انتخابات رییس‌جمهوری با در نظر گرفتن چهار راهبرد تعیین شده از طرف رهبر معظم انقلاب و رعایت اصل بی‌طرفی که جلب اعتماد مردم را به دنبال دارد به طور یقین آبرو و افتخاری برای استان می‌شود.

وی بر ضرورت بصیرت افزایی و آگاهی‌بخشی شورای اطلاع‌رسانی برای افزایش مشارکت مردم در صحنه انتخابات تاکید کرد.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: حضور پرشور مردم در صحنه چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری موجب ناامیدی دشمن و امیدواری هرچه بیشتر دوست‌داران نظام می‌شود.

وی ادامه داد: در این شرایط حساس که دشمن برای دلسرد کردن مردم از حضور در عرصه انتخابات تمام تلاش خود را به کار بسته است این وظیفه رسانه‌ها است در دراستای بصیرت افزایی قلم بزنند.

حسین‌میرزایی افزود: امروز با نیز همه دست اندرکاران امر انتخابات تمام تمهیدات لازم در استان برای برگزاری انتخابات فراهم شده است.

وی با اشاره بر پیش بینی ۷۹۵ شعبه اخذ رای برای چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری گفت: از این تعداد شعبه اخذ رای ۵۷۴ شعبه ثابت و۲۲۱ شعبه سیار هستند.

حسین میرزایی ادامه داد: براساس برنامه‌ریزی انجام شده از تعداد کل شعب اخذ رای ۳۷۱ شعبه شهری و ۴۲۴ شعبه روستایی پیش‌بینی شده است.

رییس ستاد انتخابات چهارمحال و بختیاری عوامل اجرایی چهاردهمین دوره انتخابات رییس جمهوری در این استان را ۱۰ هزار نفر اعلام کرد و گفت: در زمان حاضر ۲۹ هیات اجرایی در این استان شکل گرفته است که از این تعداد ۱۲ هیات اجرایی در مراکز شهرستان‌ها و ۱۷ هیات اجرایی نیز در مراکز بخش‌های مستقل تشکیل شده است.

وی با بیان اینکه روند و فرایند تشکیل هیات‌های اجرایی با همکاری هیات نظارت استان و شهرستان‌ها انجام شده است، اضافه کرد:۳۷۷ نفر در هیات‌های اجرایی چهارمحال و بختیاری کار انتخابات را پیگیری می‌کنند.

مصطفی پورمحمدی، مسعود پزشکیان، سعید جلیلی، علیرضا زاکانی، محمدباقر قالیباف و سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی ۶ نامزد تایید صلاحیت شده چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هستند که فعالیت انتخاباتی‌شان طبق مقررات از زمان اعلام اسامی آنان توسط وزارت کشور آغاز شد و تا ۲۴ ساعت پیش از آغاز فرآیند اخذ رأی یعنی ساعت هشت صبح روز پنجشنبه هفتم تیر ۱۴۰۳ پایان می‌یابد.

چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیر ماه سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما