شناسهٔ خبر: 67259664 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

شروع خرید تضمینی جو در آذربایجان غربی توسط شبکه تعاون روستایی

مدیریت تعاون روستائی آذربایجان غربی، همزمان با آغاز برداشت جو در استان آذربایجان غربی، خرید تضمینی جو در استان آغاز و تاکنون ۲۴۳ تن جو از کشاورزان شهرستان پلدشت به صورت تضمینی خریداری شده است.

صاحب‌خبر -

شروع خرید تضمینی جو در  آذربایجان غربی توسط شبکه تعاون روستایی

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،معاون فنی و بازرگانی مدیریت تعاون روستایی استان در بازدید از مرکز خرید شرکت تعاونی روستایی کوکب شهرستان پلدشت با بیان این خبر اظهار داشت: خرید تضمینی جو توسط مدیریت تعاون روستایی استان و با مباشرت اتحادیه تعاونی روستایی استان آذربایجان غربی آغاز شده تا محصول تولیدی کشاورزان در اسرع وقت خریداری و دست دلالان از حاصل دسترنج کشاورزان زحمت کش کوتاه گردد.

سجاد حسامی خاطرنشان کرد: تعداد ۱۳ مرکز خرید در شهرستان‌های ارومیه، نقده، سردشت، بوکان، میاندوآب، شاهیندژ، خوی، پلدشت، چالدران، سلماس، پیرانشهر، مهاباد و نقده برای خرید تضمینی جو تعیین شده و تا آخرین روز برداشت جو در استان آماده دریافت محصول و خرید جو مازاد بر نیاز کشاورزان هستند.

وی، همچنین اظهار داشت: قیمت خرید تضمینی جو تولید داخل کشور به ازای هر کیلوگرم ۱۰۰ هزار ریال با سه درصد افت مفید و دو درصد غیر مفید اعلام شده است.

نظر شما