شناسهٔ خبر: 67280723 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه:

مشکل مسکن انجمن " کوتاه قامتان بلند همت " سیستان و بلوچستان برطرف می‌شود

زاهدان - ایرنا - فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه با تاکید بر اینکه ادارات مربوطه باید توجه ویژه‌تری به انجمن کوتاه قامتان بلند همت داشته باشند، گفت: مشکلات مسکن، اشتغال، معیشت و درمان اصلی‌ترین مساله این افراد است و با توجه به بضاعت‌هایی که در اختیار داریم، مشکل مسکن تعداد زیادی از این عزیزان را در سیستان و بلوچستان پیگیری و رفع خواهیم کرد.

صاحب‌خبر -

سردار سید حسن مرتضوی روز پنجشنبه در حاشیه دیدار با انجمن کوتاه قامتان بلند همت سیستان و بلوچستان در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا ضمن تبریک عید سعید قربان و عید غدیر اظهار کرد: امیدوار هستیم که همه دولتمردان و مسوولان در انجام وظیفه و رسالتی که نسبت به اقشار مختلف جامعه، بویژه اقشار آسیب پذیر و محروم دارند مسوولیت خود را به درستی در قبال این عزیزان انجام دهند.
وی افزود: معاونت محرومیت زدایی قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه میزبان انجمن کوتاه قامتان بلند همت سیستان و بلوچستان بود و به واسطه این حضور از مشکلات، محرومیت‌ها و نیازهای این قشر مطلع شدیم.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه ادامه داد: بیان مشکلات از زبان این عزیزان بسیار سخت، دردآور و رنج آور بود و این عزیزان تندیس و مجسمه‌ای از صبر، اخلاص، درد و رنج هستند و متاسفانه در بسیاری از مواقع دیده نمی‌شوند.

وی خاطرنشان کرد: مشکلات درمانی اعضای این انجمن را پس از جمع‌بندی با توجه به ظرفیت سپاه به مراکز درمانی ارجاع داده می‌شوند.
سردار مرتضوی با بیان اینکه مشکل این عزیزان بر مشکلات ما ارجح است، گفت: یک واحد ساختمانی با ۲ باب واحد تجاری را برای فعالیت‌های فردی، تجمعات، نشست‌ها و جلسات در اختیار این انجمن قرار می‌دهیم.
وی افزود: مسوولان باید تلاش کنند تا این عزیزان بیش از گذشته در جامعه دیده شوند و تمسخر قرار دادن این عزیزان در جامعه به دور از انصاف، عقل، منطق و اخلاق است.
فرمانده قرارگاه منطقه‌ای قدس نیروی زمینی سپاه ادامه داد: هر انسانی که از لحاظ جسمی و ظاهری سالم است باید شکرگزار خداوند متعال باشد و ما همه این عزیزان را نشانه و آیتی از جانب خداوند متعال می‌بینیم و باید رفتار و نیات خودمان را در جهت رفع مشکلات آنها بکار ببریم.

نظر شما