شناسهٔ خبر: 67322480 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معرفی مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد

مسئول جدید بسیج دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد معرفی شد.

صاحب‌خبر -

 

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: بسیج الگو و نمونه بارز فرهنگ ایثار و خدمت خالصانه به جامعه اسلامی است و امیدوارم مسئول جدید بسیج دانشجویی با برنامه‌ریزی مناسب، در پیشبرد اهداف متعالی انقلاب اسلامی موفق باشد.
ابراهیم رحیمی افزود: بسیج دانشجویی با حضور فعال خود در شورای فرهنگی، همواره کمک حال دانشگاه بوده و در مواقع ضروری مجموعه دانشگاه را یاری کرده است.
وی با اشاره به فرمایش امام خمینی (ره) گفت: تشکیل حکومت بزرگ اسلامی، دفاع همه جانبه از انقلاب، پاسداری از اصول نه شرقی و نه غربی و همچنین جلوگیری از نفوذ ایادی آنها از وظایف بسیج است.
رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: بسیج دانشجویی تشکلی کارآمد در همه ابعاد علمی، پژوهشی، فرهنگی و ورزشی دانشگاه است و لازمه رونق برنامه‌ها بخصوص برنامه‌های فرهنگی، اجتماعی و سیاسی، حضور فعال دانشجویان بسیجی و برگزاری توسط خودشان است.
در پایان این نشست، با اهدای لوح سپاس از تلاش‌ها و خدمات برادر بسیجی حسین بهمنی مسئول سابق بسیج دانشجویی قدردانی و برادر بسیجی سیدرضا هاشمی به‌عنوان مسئول جدید پایگاه مقاومت بسیج دانشجویی شهید باکری دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد معرفی شد.

نظر شما