شناسهٔ خبر: 67280650 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

۷۵ شعبه اخذ رای آماده ثبت انتخابات ریاست جمهوری در پیشوا

پیشوا- ایرنا- فرماندار پیشوا با اشاره به آمادگی ۷۵ شعبه اخذ رای برای ثبت انتخابات ریاست جمهوری در پیشوا گفت: هر ۶ نامزد کرسی ریاست جمهوری در این شهرستان مجوز راه اندازی ستاد تبلیغاتی اخذ کرده اند.

صاحب‌خبر -

ابراهیم تاجیک نوری روز پنج شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، با اشاره به آغاز به کار ستاد انتخابات شهرستان به دستور استاندار تهران اظهار داشت: برابر ابلاغ وزیر کشور و دستور استاندار تهران ستاد انتخابات شهرستان پیشوا با تشکیل هیئت اجرایی متشکل از افراد حقوقی، اداری و معتمدین مردمی تشکیل شد.

۷۵ شعبه اخذ رای آماده ثبت انتخابات ریاست جمهوری در پیشوا

وی در ادامه بیان کرد: در شهرستان پیشوا ۷۵ شعبه اخذ رای در ۲بخش جلیل آباد( شهر و روستاها) و مرکزی ( شهر پیشوا و روستاها) آماده اجرای فرایند انتخابات است که از این تعداد ۷۰شعبه ثابت و ۵شعبه سیار می باشد.

فرماندار پیشوا خاطرنشان کرد: ۲هزار نیروی انسانی در حوزه انتخابات و تامین امنیت چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری براساس ۴راهبرد مهم رهبری( مشارکت، سلامت، امنیت و رقابت) آماده برگزاری انتخابات در شعب اخذ رای در روز ۸تیرماه می باشند.

۷۵ شعبه اخذ رای آماده ثبت انتخابات ریاست جمهوری در پیشوا

وی تاکید کرد: در شهرستان پیشوا هر ۶نامزد انتخابات ریاست جمهور مجوز تاسیس ستاد انتخابات خود را دریافت کرده و کار خود را آغاز کردند و در این بخش هیچگونه موضوعی نبوده مگر اینکه مسئولان ستاد را معرفی نکرده باشند.

تاجیک نوری در ادامه تصریح کرد: در حوزه های امنیت تمامی موارد به خوبی رعایت شده و در حوزه سلامت کمیته آموزش کار آموزش افراد مستقر در شعبه های اخذ رای را بخوبی انجام داده است با کامل شدن امور کمیته اطلاع رسانی فضای شهرستان آماده برگزاری انتخابات است و تمهیدات لازم اجرایی شده است.

۷۵ شعبه اخذ رای آماده ثبت انتخابات ریاست جمهوری در پیشوا

فرماندار پیشوا در پایان خاطرنشان کرد: تاکنون جلسه های متعددی با گروه ها و فعالین شهرستانی برگزار شده است و ان شاالله در ۸تیرماه شاهد حضور گسترده و با شکوه مردم در انتخابات ریاست جمهوری باشیم.

پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.

نظر شما