شناسهٔ خبر: 67258261 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: بسیج نیوز | لینک خبر

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

اخلاص و عمل انقلابی به موقع راز ماندگاری در تاریخ است

سرهنگ عبدللهی بیان کرد:اخلاص و عمل انقلابی به موقع، دو ویژگی مهم برای شناخت جایگاه و رسالت خود در سپاه امام زمان(عج) است.

صاحب‌خبر -

قزوین_ به گزارش بسیج، سرهنگ پاسدار مجید عبداللهی فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در آئین تکریم و معارفه جانشین و فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین که با حضور خانواده معظم شهدا، سردار رفیعی فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، فرماندار شهرستان قزوین، مسئولین شهری و شهرستانی و جمعی از بسیجیان در سالن اجتماعات حضرت زهرا(س) سپاه استان برگزار شد، بیان کرد: امروز که شفافیت بین مرز حق و باطل در دنیا رخ داده است و جاذبه مهدویت در عالم فراگیر شده است، هریک از ما به عنوان فرد انقلابی باید جایگاه و رسالت خود را در سپاه حضرت حجت(عج) پیدا کنیم تا از این قافله عقب نمانیم.

سرهنگ عبداللهی ادامه داد: اولین ویژگی برای این کار، نهادینه کردن عبودیت در خود است که یکی از شاخصه های آن اخلاص است. یکی از آموزه های امام خمینی(ره)، مقام معظم رهبری و شهدا، این است که اگر بخواهیم رحمت و آمرزش خدای متعال شامل حال ما شود، باید اخلاص داشته باشیم تا رضایت خدا را کسب نماییم. 

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین به ویژگی دوم اشاره کرد و گفت: ویژگی بعدی عمل و رفتار انقلابی به موقع است. علت ماندگاری شهید حججی در تاریخ انقلاب اسلامی، این است که در هنگام اسارت با اقدام انقلابی در مقابل لنز دوربین به عزت و اعتلای پرچم جمهوری اسلامی کمک کرد. اخلاص این جوان باعث بزرگی و عظمت ایشان شد.

سرهنگ عبداللهی در پایان عنوان کرد: امیدواریم با کمک بسیجیان و پاسداران بتوانیم در راستای بیانیه گام دوم انقلاب، منویات مقام معظم رهبری و رهنمودهای فرماندهی استان به نحو شایسته و احسن خدمت کنیم و در راستای اعتلای پرچم جمهوری اسلامی ایران قدم برداریم و خداوند متعال آخرین برگ عمر ما را به زیبایی رقم زده و از قافله شهدا جا نمانیم.

 

انتهای پیام

نظر شما