شناسهٔ خبر: 67284334 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

متناسب‌سازی یارانه‌ها با تورم؛ یکی از اولویت‌های مجلس دوازدهم باشد

نماینده مردم ارومیه در مجلس گفت: متناسب‌سازی یارانه‌ها با تورم باید یکی از اولویت‌های اصلی مجلس دوازدهم باشد.

صاحب‌خبر -

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، سید سلمان ذاکر با اشاره به موضوعاتی که باید اولویت اقتصادی مجلس دوازدهم باشد، گفت: متناسب‌سازی یارانه‌ها با تورم باید یکی از اولویت‌های اصلی مجلس دوازدهم باشد تا از این طریق می‌توان معیشت قشر پایین جامعه را بهبود بخشید.

نماینده مردم ارومیه در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین توزیع مناسب کالابرگ با هدف تامین گوشت، مرغ، برنج و... می‌تواند غنی شدن سفره مردم و رضایتمندی آن‌ها را به دنبال داشته باشد و باری از دوش خانوارها کم خواهد کرد، البته اکنون منابع دولت برای توزیع مناسب کالابرگ نامناسب است، به همین دلیل باید در راستای افزایش این منابع تلاش کرد چراکه تامین مایحتاج ضروری مردم بسیار حائزاهمیت است.

وی با بیان اینکه همسانسازی حقوق بازنشستگان با شاغلان و پیگیری برای اجرای قانون تصویب شده در مجلس یازدهم مسئله مهم دیگری است که باید مدنظر قرار داد، افزود: تلاش برای افزایش بیمه بازنشستگی و سلامت به‌ویژه کارگران ساختمانی از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه قرار داد چراکه امنیت شغلی قشر قابل‌توجه‌ای از جامعه را در پی دارد.

ذاکر مطرح کرد: همچنین نمایندگان باید در راستای گسترش سیستم بهداشتی و درمانی، آموزشی و ورزشی حوزه‌های انتخابیه خود تلاش کنند.

نظر شما