شناسهٔ خبر: 67284333 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی:

ارتقای قدرت و اقتدار ملی با مشارکت بالا

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی گفت: همه باید در انتخابات حضور پیدا کنند هر چقدر مشارکت بالا باشد، قدرت و اقتدار ملی هم بالا خواهد رفت.

صاحب‌خبر -

ارتقای  قدرت و اقتدار ملی با  مشارکت بالا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  حجت الاسلام والمسلمین سیدمهدی قریشی، نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی شرکت در انتخابات را مسئله ای مهم و ضروری دانست و گفت: بر اساس آیه «إِنَّمَا ٱلمؤۡمِنُونَ ٱلَّذِینَ ءَامَنُواْ بِٱللَّهِ وَرَسُولِهِۦ وَإِذَا کَانُواْ مَعَهُۥ عَلَیٰٓ امر جَامِع  لَّمۡ یَذۡهَبُواْ »مؤمنان واقعی کسانی هستند که به خدا و رسول او ایمان آورده و هرگاه در امر مهمی که حضور جمع را ضروری می‌سازد، صحنه را ترک نمی کنند.

وی ادامه داد: مسئله انتخابات ریاست جمهوری هم بدین شکل است همه باید حضور پیدا کنند و صالح ترین فرد را برای این مسئولیت انتخاب کنند.

امام جمعه ارومیه تاکید کرد: هر چقدر مشارکت بالا باشد، قدرت و اقتدار ملی هم بالا خواهد رفت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان غربی تصریح کرد: در انتخابات ریاست جمهوری دوره چهاردهم، نامزدهایی که از شورای نگهبان صلاحیت گرفتند، همه سابقه مدیریتی دارند و از این جهت می‌توان این ها را کارنامه عملکردی شان را مطالعه و افکار و گرایش های آنان را بررسی کرد.

وی با استناد به حدیت نبوی «المرء علی دین خلیله» بیان کرد: یکی از راه هایی که می تواند به ما کمک کند تا فرد اصلح را تشخیص دهیم، افراد حاضر در ستادهای نامزدها هستند.

امام جمعه ارومیه در پایان بیان کرد: امیدوار هستیم خداوند سبحان بهترین فرد را برای کشور ما تقدیر نماید و مردم به ایشان رأی بدهند.

نظر شما