شناسهٔ خبر: 67260368 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: دفاع پرس | لینک خبر

فرمانده سپاه صاحب الامر (عج):

مردم ادامه دهنده راه شهید رئیسی را برای ریاست جمهوری انتخاب خواهند کرد

سردار «رفیعی آتانی» گفت: مردم با بررسی دیدگاه ها و عملکرد هریک از کاندیداها، در طول دوران خدمت خود قطعا شاخص اصلح را انتخاب می کنند که ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید بوده و پاسخگو و خدمتگزار مردم باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار دفاع‌پرس از قزوین، سردار «رستمعلی رفیعی آتانی» فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین در آئین تکریم و معارفه جانشین و فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین که با حضور خانواده معظم شهدا، فرماندار شهرستان قزوین، مسئولین شهری و شهرستانی و جمعی از بسیجیان در سالن اجتماعات حضرت زهرا(س) برگزار شد، به تبیین موضوع انتخابات ریاست جمهوری پرداخت و اظهار داشت: ملت پر افتخار ایران، ۴۶سال است با حضور در عرصه های مختلف کار بزرگی انجام داده است.

وی گفت: امام خمینی(ره) در شکل گیری نظام جایگاه ملت را حقیقتا باور داشت و ایمان به هدف و مردم دو باور قلبی ایشان بوده است. ایشان در طول حیات بابرکت خویش، مشکلات و مسائل پیش آمده را با باور حقیقی به نقش آفرینی موثر مردم حل می‌نمود.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین، به نقش مردم در انتخابات اشاره کرد و افزود: مردم ایران همیشه در عرصه های مختلف، پای کار انقلاب و کشور بوده اند. در انتخابات ۸ تیرماه ریاست جمهوری نیز با حضور حداکثری نقش خود را به نحو احسن ایفا خواهند کرد.

سردار رفیعی آتانی اظهار کرد: مردم با بررسی دیدگاه ها و عملکرد هریک از کاندیداها، در طول دوران خدمت خود قطعا شخص اصلح را انتخاب می کنند که ادامه دهنده راه رئیس جمهور شهید بوده و پاسخگو و خدمتگزار مردم باشد.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به بیان ویژگی های شخصیتی شهید جمهور پرداخت و گفت: رییس جمهور خدوم و با اخلاق، شهید سید ابراهیم رئیسی عزیز، تراز ریاست جمهوری را بالا برد و با عمل صادقانه خود به این پست بها داد.

فرمانده ارشد نظامی استان عنوان کرد: همواره خود را سرباز ولی فقیه می‌دانست و به شدت از اختلاف و تخریب دوری می کرد و معتقد به اصول و مبانی بود. این راز ماندگاری ریاست جمهوری شهید در دلهای مردم ایران است.

فرمانده سپاه صاحب الامر(عج) استان قزوین به مأموریت سپاه پاسداران اشاره کرد و افزود: در سپاه و بسیج تلاش می شود از همه پتانسیل و ظرفیت ها برای تحقق اهداف نظام اسلامی استفاده شود. اولویت اول حفظ حرمت خانواده های معظم شهدا و تجلیل و تکریم از آنهاست و سپس همکاری، تعامل و استفاده از ظرفیت امامان جمعه در دستور کار قرار بگیرد تا همچنان مانند گذشته ناحیه امام سجاد(ع) بدرخشد.

 

گفتنی است در پایان این مراسم از تلاش و خدمات سرهنگ پاسدار زین العابدین اصلی بیگی فرمانده سابق سپاه ناحیه امام سجاد(ع) تکریم و سرهنگ پاسدار مجید عبداللهی به عنوان فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین معارفه شد.

 همچنین از زحمات سرهنگ دوم پاسدار سید علی بابایی جانشین فرمانده سابق سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین تقدیر و سرهنگ پاسدار روح الله فلاح عبادی بعنوان جانشین فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین معرفی شد.

انتهای پیام/

نظر شما