شناسهٔ خبر: 67284277 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

معاون رئیس‌جمهور:

وجه مشترک ویژگی شهدای خدمت، خدمتگزاری صادقانه به مردم بود

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور گفت: وجه مشترک ویژگی شهدای خدمت، وظیفه مداری و خدمتگزاری صادقانه به مردم بود.

صاحب‌خبر -

وجه مشترک ویژگی شهدای خدمت خدمتگذاری صادقانه به مردم بود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان، میثم لطیفی در مراسم گرامیداشت روز بسیج اساتید در دانشگاه بوعلی سینای همدان با بیان اینکه ساده زیستی یکی از ویژگی های مهم برای کارگزاران در جامعه اسلامی است، افزود: حضرت امام علی(ع) در نامه ای به یکی از کارگزاران که در سفره ای رنگین حضور یافته بود او را مورد نکوهش قرار داد.

او تأکید کرد: اگر زندگی شهید چمران را مرور کنیم، متوجه خواهیم شد که چرا او آمریکا را با همه امکاناتش رها کرد و برای خدمت به لبنان رفت.

معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور تصریح کرد: باید ظرفیت و امکانات خود و همچنین تحرکات دشمن را بشناسیم و بر اساس آن برنامه ریزی و رفتار کنیم.

لطیفی با بیان اینکه دردمند بودن یکی از ویژگی‌های شهدای خدمت بود، گفت: آنان صادقانه و با احساس مسئولیت برای رفع مشکلات جامعه اقدام می کردند.

او با اشاره به اینکه معیار انسانیت شناخت درد است، افزود: باید دردمند باشیم و دانشجویان را دردمند بوجود آوریم.

معاون رئیس جمهور تصریح کرد: شهید چمران اهل درد بود و انسان های بزرگوار نیز دردمند مشکلات دیگران هستند و خود را متعلق به آنها می دانند.

رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور افزود: شهید رئیسی معتقد بود خدمت به مردم از مهم‌ترین واجبات است و خود را همواره سرباز ولایت می دانست.

معاون رئیس جمهور گفت: انتظار این است که خط دولت شهید رئیسی ادامه یابد.

نظر شما