شناسهٔ خبر: 67334632 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

آمادگی ۱۸۰ موکب برای برپایی جشن غدیر در کهگیلویه و بویراحمد 

یاسوج- ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد گفت: ۱۸۰ موکب برای حضور در جشن غدیر در شهرهای مختلف اتان به ویژه شهر یاسوج مرکز استان برای برپایی جشن های عید غدیر اعلام آمادگی کرده اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام سید رضا افتخاری روز یکشنبه در نشست با خبرنگاران کهگیلویه و بویراحمد در یاسوج، اظهار کرد: با هدف ایجاد سرور و نشاط معنوی برنامه های مختلفی برای این جشن در استان تدارک دیده شده است.

وی افزود: این برنامه ها با محوریت مردم است و پخت ۱۸۰ دیگ، اجرای برنامه های هنری و فرهنگی، برپایی ایستگاه نقاشی، اجرای گروه های نمایشی و موارد دیگر از جمله برنامه هاست.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد تصریح کرد: میهمانی بزرگ غدیر در خیایان طالقانی یاسوج برگزار می شود و جشن های مختلفی در پارک‌های یاسوج، گچساران و دهدشت نیز برگزار خواهد شد

وی ادامه داد: حضور موکب ناشنوایان از زیبایی های حضور مردم در این میهمانی بزرگ است.

حجت الاسلام افتخاری تاکید کرد: سال گذشته ۲۰ میلیارد ریال برآورد هزینه برای جشن غدیر بود و امسال بیش از ۲ برابر این هزینه پیش بینی شده است‌.

وی بیان کرد: حضور مردم و خیران برای شرکت در موکب ها و حتی کمک به این نهاد چند برابر سال گذشته بوده است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی کهگیلویه و بویراحمد عنوان کرد: سال گذشته در مناطق مختلف استان جشن‌های متنوع غدیر برگزار و انعکاس رسانه‌ای مطلوبی در این راستا شکل گرفت.

حجت الاسلام افتخاری ادامه داد: پرداختن به عید غدیر ضرورت است و در عظمت عید غدیر این کفایت می‌کند که دین در روز غدیر کامل شد و بسته دین برای زندگی بشر تکمیل شد.

وی ابراز کرد: همچنین بشر نیز اوج نعمت را در روز غدیر دریافت و عظمت عید غدیر، دشمنان را نیز نا امید کرد.

نظر شما