شناسهٔ خبر: 67257710 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: باشگاه خبرنگاران جوان | لینک خبر

گازرسانی شرکت گاز خراسان جنوبی به ۸۱۷ شهر و روستای‌ سیستان و بلوچستان

شرکت گاز خراسان جنوبی برای گازرسانی به شهر‌ها و روستا‌های سیستان و بلوچستان ۳۵۵ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع اجرا کرد.

صاحب‌خبر -

پس از اتمام موفقیت‌آمیز پروژه‌های گازرسانی در استان، اکنون مأموریت گسترش شبکه گاز به شهر‌ها و روستا‌های سیستان و بلوچستان را با پیشرفت قابل‌توجهی به‌پیش می‌برد تا جایی که گازرسانی به ۱۲ شهر و ۸۰۵ روستای سیستان و بلوچستان به این شرکت واگذار شده است.

مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی گفت: پس از اتمام عملیات گازرسانی به خراسان جنوبی توسط این شرکت به‌عنوان یکی از استان‌های معین برای گازرسانی به ۱۲ شهر و ۸۰۵ روستا در سیستان و بلوچستان انتخاب شده است.

رحمان محمودی به اشاره اینکه گازرسانی به بخش بلوچستان استان سیستان و بلوچستان به شرکت گاز خراسان جنوبی واگذار شده است، افزود: در حال حاضر گازرسانی به ۶ شهر و ۶۶ روستا در این استان با فعالیت شرکت گاز خراسان جنوبی در حال انجام است.

محمودی افزود: همچنین عملیات گازرسانی به ۶ شهر و ۲۶۸ روستای دیگر در استان سیستان و بلوچستان که توسط شرکت گاز استان خراسان جنوبی اجرا خواهد شد در دست پیمان‌سپاری است و پس از انجام مراحل اداری و قانونی، عملیات گازرسانی به این شهر‌ها و روستا‌ها نیز آغاز خواهد شد.

وی گفت: هم اکنون عملیات گازرسانی به شهر‌های نیک شهر، ساربوک، راسک، اسپکه، چانف و برشک با پیشرفت قابل توجهی در حال انجام است.

محمودی ابراز امیدواری کرد: به همت پیمانکاران و تلاش کارکنان، ماموریت شرکت گاز خراسان جنوبی برای گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان تا پایان سال ۱۴۰۶ به اتمام رسد.

نظر شما