شناسهٔ خبر: 67266938 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

خراسان جنوبی ۶۶ روستای سیستان و بلوچستان را گازرسانی می‌کند

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از گازرسانی به ۶ شهر و ۶۶ روستای استان سیستان و بلوچستان توسط شرکت گاز خراسان جنوبی خبر داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بیرجند، رحمان محمودی با تشریح آخرین وضعیت مأموریت گازرسانی شرکت گاز خراسان جنوبی در استان سیستان و بلوچستان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: پس از اتمام موفقیت‌آمیز پروژه‌های گازرسانی در استان خراسان جنوبی، مأموریت گسترش شبکه گاز به 12 شهر و 805 روستای استان سیستان و بلوچستان به این شرکت محول شد.

 وی  گفت: در حال حاضر گازرسانی به 6 شهر و 66 روستای استان سیستان و بلوچستان در حال انجام است که برای گازرسانی به شهرها و روستاها تاکنون 355 کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع اجرا شده است.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی تصریح کرد: عملیات گازرسانی به 6 شهر و 268 روستای دیگر در استان سیستان و بلوچستان نیز توسط شرکت گاز استان خراسان جنوبی اجرا خواهد شد که در مرحله پیمان‌سپاری است و پس از انجام مراحل اداری و قانونی، عملیات گازرسانی به این شهرها و روستاها نیز آغاز خواهد شد.

محمودی بیان کرد: هم اکنون عملیات گازرسانی به شهر‌های نیک شهر، ساربوک، راسک، اسپکه، چانف و برشک با پیشرفت قابل توجهی در حال انجام است و ‌امیدواریم ماموریت شرکت گاز استان خراسان جنوبی برای گازرسانی به استان سیستان و بلوچستان تا پایان سال 1406 به اتمام برسد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی افزود: با توجه به اینکه استان خراسان جنوبی سومین استان پهناور کشور است امروز تمامی شهر‌ها و روستا‌های استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار گرفته‌اند که این انقلاب گازرسانی نشان از توجه ویژه دولت به مناطق کمتر توسعه یافته است.

وی با اشاره به افتتاح فاز نخست پروژه بزرگ خط انتقال گاز دشتک-نهبندان تصریح کرد: تزریق گاز کمتر از یک ساله فاز اول این پروژه، نشان از عزم جدی شرکت ملی گاز ایران در افزایش پایداری شبکه گاز شرق و شمال شرق کشور دارد.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی از مشترکین گاز طبیعی درخواست کرد: با توجه به اینکه دغدغه شرکت گاز بهره‌مندی حداکثری مردم از نعمت گاز طبیعی است، با صرفه‌جویی و مصرف ایمن و بهینه از این نعمت خدادادی یاری‌رسان شرکت گاز در تکمیل این ماموریت باشند.

انتهای پیام/252

نظر شما