شناسهٔ خبر: 67300203 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

رئیس دانشکده علوم پزشکی میاندوآب خبر داد:

صدور مجوز احداث پد بالگرد در میاندوآب

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب گفت: مجوز احداث و راه‌اندازی پد فرود بالگرد در محل بیمارستان حضرت فاطمه (س) میاندوآب تأیید و صادر شد.

صاحب‌خبر -

صدور مجوز احداث پد بالگرد در میاندوآب

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،یوسف روستا با اعلام این خبر اظهار کرد: با پیگیری و تلاش‌های شبانه‌روزی انجام‌گرفته از طریق دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی شهرستان میاندوآب و مسئولین حوزه سلامت استان و شهرستان احداث و راه‌اندازی پد فرود بالگرد از سازمان اورژانس کشور در محل بیمارستان حضرت فاطمه (س) میاندوآب مورد تأیید قرار گرفت و مجوز آن صادر شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب با اشاره به جایگاه سلامت به‌عنوان محور اصلی توسعه پایدار و جایگاه ویژه این شهرستان به‌عنوان قطب درمان، افزود: پس از چندین بار بازدید توسط مسئولین کشوری و سازمان اورژانس کشور و ناظر مسئول اورژانس هوایی استان از محل پد فرود بالگرد در بیمارستان حضرت فاطمه (س) میاندوآب؛ مجوز احداث، نقشه ساخت و راه‌اندازی پد فرود بالگرد مورد تأیید سازمان اورژانس کشور قرار گرفت.

وی گفت: احداث و راه‌اندازی پد فرود بالگرد اورژانس هوایی در شهرستان میاندوآب در راستای خدمتی ارزنده به عموم مردم منطقه به‌ویژه مردم میاندوآب، چهاربرج و باروق خواهد بود.

رئیس دانشکده علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی میاندوآب اظهار کرد: از زحمات تمامی کسانی که در این راه کمک حال حوزه سلامت میاندوآب بودند کمال تشکر و امتنان را داریم.

نظر شما