شناسهٔ خبر: 67390280 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

رییس بسیج رسانه کرمانشاه:

انتخابات راحت‌ترین راه برای حل مشکلات کشور است

قصرشیرین- ایرنا- رییس سازمان بسیج رسانه استان کرمانشاه گفت: انتخابات به عنوان یکی از فصل‌های مهم و تاریخی کشور راحت‌ترین و به صرفه‌ترین راه برای اصلاح مشکلات و رفع معایب است .

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، محمد هادی صحرایی شامگاه چهارشنبه در جمع هنرمندان و جمعی از فعالان مطبوعات قصرشیرین در سرسرای غدیر با اشاره به اهمیت مشارکت در انتخابات افزود: اگر ما به هریک از نامزدهای چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری رأی بدهیم در واقع رأی به جمهوری اسلامی و آینده است اما باید از بین نامزدها خوبترین و اصلح ترین را انتخاب کنیم .
وی اظهار کرد: اگر سعی کنیم بهترین را انتخاب کنیم نشان دهنده عقل و شخصیت ماست زیرا اکنون مملکت در شرایط خاصی بوده و از سختی های دهه ۹۰ عبور کرده ایم و به همت دولت سیزدهم از نظر اقتصادی، فرهنگی، نظامی و اقتدار امنیتی در کشور اتفاقات خوبی رخ داده است.
رییس بسیج رسانه استان کرمانشاه با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف شرعی است، ادامه داد: شهید رئیسی سه سال تلاش مجاهدانه، خالص و صادقانه انجام داد، دیپلماسی موفقی داشت و به فرموده رهبر معظم انقلاب، خستگی‌ناپذیر بود.

انتخابات راحت‌ترین راه برای حل مشکلات کشور است

فرماندار قصرشیرین نیز در جمع بانوان فعال این شهرستان در محل فرمانداری با اشاره به اهمیت برگزاری انتخاباتی با شکوه و با حضور قشرهای مختلف مردم، گفت: امروز همه ما وظیفه داریم با دعوت از اقشار مختلف مردم برای شرکت در انتخابات و انتخاب فرد اصلح به برگزاری انتخاباتی پرشور کمک کنیم و فردی را انتخاب کنیم که در تراز شهید رئیسی باشد و بتواند برنامه های اساسی سه سال گذشته که پایه‌گذاری شده بود را ادامه دهد .
محمد نجفی افزود: شرکت در انتخابات ادای دین به شهدا و عمل به این تکلیف سیاسی و شرعی واجب برای محفوظ ماندن انقلاب و نظام از گزند دشمنان است .
وی ادامه داد: ما باید با مراجعه به پیشینیه نامزدها و بررسی کارنامه آنها بتوانیم صالح ترین را انتخاب کنیم .
دبیر کمیسیون امور بانوان و مشاور فرماندار در امور بانوان نیز در این جلسه با اشاره به اهمیت حضور زنان و تاثیرگذاری آنها در انتخابات، گفت: مشارکت زنان در همه عرصه های سیاسی و اجتماعی ضروری و یکی از شاخص های اساسی توسعه پایدار است.
مریم عسگری افزود: مشارکت زنان در فرآیند تصمیم گیری ملی اهمیت بسیار بالایی دارد و بانوان که نیمی از جمعیت جامعه را تشکیل می‌دهند نقش موثرتری نسبت به سایر اقشار در برگزاری انتخابات ایفاء می‌کنند و می توانند راهنما و مشوق خانواده ها در امر تحقق حضور حداکثری در انتخابات باشند.

قصر شیرین در غرب کرمانشاه بیش از ۲۷ هزار نفر جمعیت دارد.

انتخابات زودهنگام ریاست‌ جمهوری در پی شهادت آیت‌الله سید ابراهیم رییسی هشتمین رییس جمهوری اسلامی ایران و همراهان در سانحه هوایی ۳۰ اردیبهشت امسال، برای انتخاب نهمین رییس‌ جمهور روز جمعه هشتم تیر ۱۴۰۳ در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما