شناسهٔ خبر: 67090705 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

راه اندازی بخش اورژانس در مركز جامع خدمات ويژه سیلوانای ارومیه

با ارتقای مركز جامع خدمات سلامت سيلوانای ارومیه به مركز جامع خدمات ويژه ، این مرکز به تخت هاى درمان اورژانسى و آمبولانس مستقر مجهز خواهد شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، پیرو بازدید و با پیگیری شهین جهانگیری نماینده مردم شریف ارومیه در مجلس و موافقت استاندار آذربایجان غربی بخش سیلوانا صاحب اورژانس و تخت های بستری اورژانسی می شود

مركز جامع خدمات سلامت در حال ساخت منطقه سيلوانا با پيگيرى هاى شهين جهانگيرى یکی از نمیاندگان مردم  اروميه در مجلس شوراى اسلامى و   مساعدت هاى استاندار آذربايجان غربى به مركز جامع خدمات ويژه ارتقا مى يابد، همچنين اين مركز با دستور ويژه استاندار به تخت هاى درمان اورژانسى و  آمبولانس مستقر مجهز خواهد شد.

شهين جهانگيرى   در بازديد از اين روند احداث طرح  كه رييس دانشگاه علوم پزشكى استان،بخشدار و شهردار سيلوانا نيز حضور داشتندبراهميت و لزوم سرعت دهى به روند احداث اين مركز جامع اشاره كرد و گفت: بخش سيلوانا علاوه بر تمركز جمعيت منطقه اى، به عنوان قطب گردشگرى شهر اروميه و استان   نيز شناخته مى شود و در همه ايام سال گردشگران متعددى از سراسر استان و كشور به اين منطقه سفر مى كنند.

وی افزود:تجهیز امكانات بهداشتى و درمانى يكى از ملزومات اساسى براى توسعه بخش سيلوانا است و اين مركز جامع بهداشت و درمان مى تواند بخش بزرگى از نيازمندى هاى مردم منطقه و گردشگران را پاسخ دهد.

جهانگيرى در ادامه گفت: ارتقاى امكانات بهداشتى و درمانى بخش سيلوانا بايد در دستور كار قرار بگيرد و علاوه بر اين مركز جامع، مراكز بهداشت روستايى نيز توسعه یابد.

همچنين با پيگيرى هاى جهانگيرى مقرر شد يك دستگاه آمبولانس مستقر براى مركز خدمات جامع بهداشت و درمان سيلوانا در تامین شود.

 

نظر شما