شناسهٔ خبر: 68104522 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار خوزستان:

مردم سفر اربعین را از ابتدای ماه صفر آغاز کنند

شلمچه _ استاندار خوزستان گفت: از هموطنان خود دعوت می‌کنیم آن‌هایی که قصد سفر اربعین کرده اند ازهمین روزهای ابتدای ماه صفر تشریف بیاورند تا ما و مسئولین عراق در این روزها خدمت خوب ارائه کنیم.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، علی اکبر حسینی محراب پنجشنبه شب در حاشیه مراسم اهتزاز پرچم یالثارات الحسین (ع) در مرز شلمچه، اظهار کرد: این مراسم که پرچم اباعبدالله الحسین (ع) را برای شروع مراسم رسمی اربعین حسینی در سال جاری به اهتزاز در می‌آورد، با حضور همه موکب داران در ایران و عراق که سال‌ها در کنار هم بوده اند برگزار شد.

استاندار خوزستان گفت: از مردم شریف و بزرگ عراق که در طول این سال‌ها از مهمان‌های ایرانی استقبال کردند و در این مجلس حضور پیدا کردند، سپاسگزاریم.

وی بیان کرد: از هموطنان و هم استانی‌های خود دعوت می‌کنیم آن‌هایی که قصد سفر اربعین کرده‌اند از همین روزهای ابتدای ماه صفر تشریف بیاورند تا ما و مسئولین عراق در این روزها خدمت خوب به آنها ارائه کنیم.

به گزارش خبرنگار مهر، همزمان با آغاز خدمت‌رسانی مواکب حسینی به زائران اربعین و با حضور احمد وحیدی وزیر کشور و مسئولان استانی در پایانه مرزی شلمچه، پرچم خدمت به زائران اربعین برافراشته شد.

نظر شما