شناسهٔ خبر: 67251679 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

حضور گروه‌های جهادی علوم پزشکی تهران در روستاهای نقده

گروه‌های جهادی علوم پزشکی تهران از ۲۹ تیر ماه تا ۵ مرداد در روستاهای نقده خدمات فرهنگی، آموزشی و پزشکی رایگان ارائه می دهند.

صاحب‌خبر -

حضور گروه‌های جهادی علوم پزشکی تهران در روستاهای نقده

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، فرماندار نقده،   در جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی حضور گروه‌های جهادی دانشگاه علوم پزشکی تهران در شهرستان  با اشاره به اینکه شهید جمهور با تفکر جهادی دولت سیزدهم را بنا کرده است اظهار کرد: این حرکت یک حرکت خداپسندانه بوده و خدمت در مناطق محروم آرزوی هر انسان است که در مسیر الهی و ولایت در حال حرکت است.

محمد نوبخت‌نیا، ضمن استقبال از این حرکت جهادی از تمامی دستگاه‌های دخیل در این امر مهم خواست تمام برنامه‌ریزی‌های لازمه را جهت تسهیل در خدمت‌رسانی در مناطق محروم توسط این جهاد گران انجام دهند.

فرماندار نقده ادامه داد: این نیروها در سه زمینه فرهنگی، آموزشی و پزشکی ارائه خدمات خواهند داد که بیشترین خدمات در بخش پزشکی بوده که شامل دندان‌پزشک، پزشک عمومی و تخصصی در زمینه‌های مختلف به استعداد ۷۰ نفر به‌مدت پنج روز در مناطق محروم شناسایی شده بخش مرکزی ارائه خدمت خواهند داد.

وی تصریح کرد: گروه‌های جهادی از ۲۹ تیر ماه تا ۵ مرداد در بخش مرکزی شهرستان نقده (دهستان بیگم‌قلعه و میرآباد) مستقر می شوند.

نظر شما