شناسهٔ خبر: 67516648 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری:

پاسداشت خون شهداء وابسته به رأی تک تک ملت ایران است

حوزه/ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در بیانیه ای با اشاره به اهمیت مشارکت مردم در انتخابات ریاست جمهوری بیان کرد: امروز پاسداشت خون شهداء وابسته به رأی تک تک من و شماست،اگر امنیت و اقتدار و عزت ایران اسلامی دنبال می شود، هر رأی عیار این مهم را بالا می برد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از قزوین، حجت الاسلام والمسلمین اسلامی به مناسبت دور دوم چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری پیامی صادر کرد.

متن پیام به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم بصیر و شریف ایران

مردم شریف استان قزوین

چه آن عزیزانی که با شرکت در دور اول انتخابات، انجام وظیفه کردند و چه آنانی که به هردلیلی نتوانستند رأی خویش را در صندوق بیاندازند؛

اقتدار کشور به حضور پرشور شما در رأی گیری ۱۵تیرماه بستگی دارد.

اگر ملاک دین است، امروز پاسداشت خون شهداء وابسته به رأی تک تک من و شماست.

اگر امنیت و اقتدار و عزت ایران اسلامی دنبال می شود، هر رأی عیار این مهم را بالا می برد.

واگر می خواهیم استمرار دولت شهید رییسی را تجربه کنیم، باید شاخص های پیشنهادی رهبر معظم انقلاب را دنبال کنیم که قطعا دشمن را ناامید خواهد کرد:

«اصلح آن کسی است که در درجه‌ی اول به مبانی این انقلاب و این نظام اعتقاد قلبی و واقعی داشته باشد. دوم اینکه کارآمد باشد؛ شب و روز نشناسد. دنبال کار باشد. توانایی داشته باشد برای کار کردن. از عناصر خوب و همکاران خوب استفاده کند».

«کسی که با انقلاب، نظام و امام ذره‌ای زاویه دارد به درد شما نمی‌خورد. کسی که دلبسته آمریکا باشد برای شما همکار خوبی نخواهد بود. کسی که به راهبرد دین و شریعت بی‌اعتنایی کند همکار خوبی برای شما نخواهد بود.»

ان شاءالله شما هم میهنان گرامی به ویژه هم استانیان عزیز قزوین سرافراز با حضور در پای صندوق های رأی مرحله دوم چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری و انتخاب اصلح، انقلاب اسلامی را تقویت بخشیده و توطئه دشمنان را خنثی خواهید ساخت.

علی اسلامی نماینده مردم شریف استان قزوین در مجلس خبرگان رهبری و امام جمعه تاکستان

خبرنگار: امین نعمتی

انتهای پیام/

نظر شما