شناسهٔ خبر: 67271403 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: میزان | لینک خبر

تداوم اجرای پروژه گازرسانی به شهرها و روستاهای سیستان‌وبلوچستان

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی گفت: پس از تکمیل موفقیت‌آمیز پروژه‌های گازرسانی به این استان، اکنون عملیات گازرسانی به ۱۲ شهر و ۸۰۵ روستای سیستان‌وبلوچستان به این شرکت گاز واگذار شده است.

صاحب‌خبر -

خبرگزاری میزان - رحمان محمودی، مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی در تشریح جدیدترین وضع مأموریت گازرسانی این شرکت به استان سیستان‌وبلوچستان، گفت: پس از تکمیل عملیات گازرسانی به استان خراسان جنوبی، این شرکت به‌عنوان یکی از استان‌های معین برای گازرسانی به ۱۲ شهر و ۸۰۵ روستا در سیستان‌وبلوچستان انتخاب شد.

وی افزود: اکنون پروژه گازرسانی به ۶ شهر و ۶۶ روستا در این استان از سوی شرکت گاز خراسان جنوبی انجام می‌شود.

مدیرعامل شرکت گاز استان خراسان جنوبی ادامه داد: تاکنون ۳۵۵ کیلومتر شبکه تغذیه و توزیع به‌منظور گازرسانی سریع به این شهر‌ها و روستاها، اجرا شده است.

محمودی تصریح کرد: افزون بر آن، عملیات گازرسانی به ۶ شهر و ۲۶۸ روستای دیگر سیستان‌وبلوچستان که از سوی شرکت گاز استان خراسان جنوبی اجرا خواهد شد، در دست پیمان‌سپاری است و پس از انجام مراحل اداری و قانونی، عملیات گازرسانی به این شهر‌ها و روستا‌ها نیز آغاز می‌شود.

وی یادآور شد: هم‌اکنون عملیات گازرسانی به شهر‌های نیک‌شهر، ساربوک، راسک، اسپکه، چانف و برشک با پیشرفت قابل‌توجهی در حال اجراست.

انتهای پیام/

نظر شما