شناسهٔ خبر: 67275180 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایرنا | لینک خبر

تجمع انتخاباتی حامیان قالیباف در اراک برگزار شد

اراک - ایرنا - گردهمایی انتخاباتی ستاد استان مرکزی محمدباقر قالیباف نامزد انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری، عصر چهارشنبه (۳۰ خرداد ۱۴۰۳) در مسجد الزهرا(س) اراک برگزار شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار ایرنا، نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی در این آیین، گفت: هیچ یک از نامزدهای انتخاباتی کارنامه‌ کاری در حد قالیباف ندارند و این فرد می‌تواند توسعه کشور را رقم بزند

سید محمد حسینی افزود: افرادی خود را منتسب به جبهه انقلاب می‌دانند اما بحث انتخاب اصلح است، بهترین‌ها را باید برای انتخاب اصلح برگزید.

وی خاطرنشان کرد: کشور هشت سال در رکود بود هم در سیاست اقتصادی و هم در بعد سیاست خارجی و سلامت، در این مدت مردم مشکلات متعددی داشتند، اما با آمدن سید شهید تحول قابل توجهی در کشور ایجاد شد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه اصلاح‌طلبان دیروز تاریخ را تحریف کردند اظهار کرد: اصلاح طلبان هشت سال قدرت داشتند و گفتند چرخ زندگی مردم بچرخد اما نشد، عقب نشینی داشتند و حاصل آن تعطیلی مراکز هسته‌ای شد.

حسینی با اشاره به وضعیت نابسامان صنایع در ابتدای شروع فعالیت دولت سیزدهم، خاطر نشان کرد: در دولت سید شهید هشت هزار و ۴۰۰ واحد صنعتی و تولیدی احیا شد و چرخ زندگی بسیاری از کارگران دوباره به جریان افتاد.

وی با تاکید بر این نکته که متاسفانه اصلاح طلبان در حال ایجاد شبه هستند، عنوان کرد: این گروه به غرب به ویژه آمریکا خوش‌بین بودند و با همین دیدگاه برجام را امضا کردند ‌ولی تحریم‌ها رفع نشد و ادامه داشت.

حسینی بیان کرد: افرادی این روزها سید شهید و امیر عبدالهیان را زیر سوال میبرند که خوب می‌دانند که آن‌ها انسان‌هایی با اخلاق و فعال بودند و عبدالهیان شخصیتی بود که مقدمات سفر رییس جمهور به ۲۸ کشور را فراهم و تحول بزرگی در سیاست خارجی کشور ایجاد کرد.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایران اسلامی با تلاش این شهیدان در پیمان شانگهای و بریکس عضو شد و کارهای اساسی با طراحی رییس جمهور به نتیجه رسید.

وی یادآور شد: افرادی هستند که با شعار قصد دارند حقایق را به نحوی دیگر نمایان کنند که در این شرایط باید حافظه تاریخی را یادآوری کرد.

حسینی تاکید کرد: افرادی در کشور می‌خواهند قومیت و دو قطبی ایجاد کنند و عنوان می‌کنند دولت سیزدهم به استان سیستان و بلوچستان کمک نکرده در حالی که دولت در این مناطق کارهای زیادی انجام داده است.

وی در ادامه به سابقه فعالیت قالیباف اشاره و بیان کرد: قالیباف فردی است که می‌تواند ۲۹۰ نماینده را مدیریت کند.

حسینی افزود: یکی از مشکلاتی که دولت‌ها با مجلس دارند حفظ تعادل با مجلس شورای اسلامی است و این ظرفیتی است که قالیباف از آن بهره مند است و می‌تواند به خوبی این رابطه را مدیریت کند که قطعا به نفع پیشرفت کشور خواهد بود.

نماینده ادوار مجلس شورای اسلامی با تاکید بر این نکته که امروز فرصتی برای نزاع و اختلاف نیست و همه باید در کنار هم باشند، اظهار کرد: هیچ‌یک از نامزدها به اندازه قالیباف دارای کارنامه موفق نیستند.

وی گفت: باید کسی را انتخاب کرد که به برنامه توسعه هفتم احاطه و اشرافیت دارد، برای ایجاد تحول و توسعه باید از افراد دارای تجربه کاری بالا بهره گرفت.

چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری هشتم تیرماه ۱۴۰۳ برگزار خواهد شد.

نظر شما