شناسهٔ خبر: 67275010 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایسنا | لینک خبر

استاندار لرستان: حفظ فرهنگ عمومی عشایر از افتخارات جمهوری اسلامی است

ابراهیم شریفی

استاندار لرستان گفت: حفظ فرهنگ عمومی عشایر از افتخارات جمهوری اسلامی است.

صاحب‌خبر -

ابوطالب شفقت شامگاه سی‌ام خرداد که به همراه رئیس سازمان امور عشایری در میان عشایر منطقه‌ی دادآباد خرم‌آباد حاضر شده بود، بیان کرد: تمام هم و غم ما این است که بتوانیم کاری از پیش برداریم و مشکلات عشایر را رفع کنیم.

وی اظهار کرد: جاده دسترسی، آب شرب، آب مورد نیاز احشام، تامین علوفه، پرداخت تسهیلات و ... از جمله خواسته‌های عشایر استان بوده که در جلسه امور عشایر نیز در مورد آنها بحث شد.

استاندار با بیان اینکه اقدامات خوبی در حوزه عشایر استان انجام گرفته بر حفظ فرهنگ عشایر تاکید کرد و افزود: در این محیط عشایری باید فرهنگ کسب و کار نیز حفظ شود.

شفقت با بیان اینکه این قشر محصولات متنوعی را تولید می‌کنند، یادآور شد:  حفظ فرهنگ عمومی عشایر از افتخارات جمهوری اسلامی است.

استاندار افزود: خود عشایر لرستان نیز کمک کنند تا مشکلات رفع شود و پای کار باشند و انتظار داریم در اجرای کارهای عمرانی حوزه عشایری کمک و مشارکت داشته باشید.

وی خطاب به عشایر این منطقه خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما این است که خواسته‌های به حق عشایر استان را تامین کنیم و انتظار می‌رود با انجام سرمایه‌گذاری و فعالیت‌های اقتصادی گسترده حوزه عشایری و بخشی از مردم را به این مناطق برگردانید.

انتهای پیام

نظر شما