شناسهٔ خبر: 67251365 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

اختصاص ۴۴ شعبه اخذ رأی در شهرستان میرآباد

فرماندار میرآباد گفت: ۲۷ شعبه ثابت و ۱۷ شعبه سیار أخذ رأی برای انتخابات ریاست جمهوری ۱۴۰۳ در نظر گرفته شده است.

صاحب‌خبر -

اختصاص ۴۴ شعبه اخذ رأی  در شهرستان میرآباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حسین خضری با بیان اینکه تمامی تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات ریاست جمهوری در شهرستان اندیشیده شده است، گفت: با توجه به تراکم و ترکیب جمعیتی شهرستان، ۲۷ شعبه ثابت و ۱۷ شعبه سیار برای  أخذ رأی در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: با توجه به ویژگی‌ها و وضعیت توپوگرافی شهرستان، از تمام اماکن و ظرفیت‌ها برای استقرار شعب استفاده شده است تا با پوشش همه نقاط شهرستان دسترسی شهروندان به شعب تسهیل گردد.

خضری با اشاره به برنامه‌ریزی برای برگزاری مستمر و منظم جلسات ستاد انتخابات شهرستان، افزود: تمهیدات و پشتیبانی‌های لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه اندیشیده شده و جلسات متعددی با معتمدان، اقشار مختلف، گروه‌های مرجع در حال برگزاری است تا با تبیین دستاوردها و اقدامات و اهمیت حضور مردم در انتخابات، شاهد حماسه‌ای دیگر از مشارکت حداکثری مردم، در تاریخ پرافتخار جمهوری اسلامی ایران باشیم.

فرماندار میرآباد مشارکت حداکثری مردم را تکمیل کننده تشییع میلیونی شهدای خدمت در شهرهای مختلف کشور برشمرد و اظهار کرد: تشییع میلیونی شهدای خدمت، خط بطلانی بر تمامی تصورات غلط دشمن کشید و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات نیز تمام نقشه‌های دشمن را نقش بر آب خواهد کرد.

 

نظر شما