شناسهٔ خبر: 67235568 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

۲۳۲ صندوق اخذ رای ثابت و سیار برای جمع آوری آری مردم شهرستان خوی

فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت:۲۳۲ صندوق اخذ رای ثابت و سیار برای جمع آوری آری مردم شهرستان خوی در چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در نظر گرفته شده است

صاحب‌خبر -
۲۳۲ صندوق اخذ رای ثابت و سیار برای جمع آوری آری مردم شهرستان خوی
به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی فرماندار ویژه شهرستان خوی گفت:علی نژادفرماندار خوی افزود: برای حضور حماسی و پرشور مردم در پای صندوق‌های رای ۸ تیر تمهیدات لازم صورت گرفته است. فرماندار خوی تصریح کرد: از نقطه صفر مرزی تا میدان اصلی شهر امکانات و تمهیدات لازم برای اخذ آرای مردم صورت گرفته است.
 
وی گفت: ۲۳۲ صندوق رای ثابت و سیار درسطح شهرستان خوی بصورت ثابت و‌سیار برای جمع آوری آرای مردم در نطر گرفته شده و‌بیس از ۴ هزار نفر برای برگزاری انتخاباتی پرشور و حماسی با ستاد انتخابات همکاری می‌کنند. وی تاکید کرد:برگزاری هر چه باشکوه‌تر انتخابات منجر به افزایش امنیت ملی می‌شود. علی نژاد فرماندار خوی همچنین با اشاره به خدمات دولت خدمتگزار شهید آیت الله رئیسی اظهار کرد: گازرسانی به ۴۸ روستا در طول مدت دو سال اتفاق افتاده است و امسال مردم مرزی قطور شعله گاز را در خانه‌های خود روشن خواهند کرد.
 
وی با اشاره به بهره‌برداری از ۹۵ درصد خانه‌های تخریبی زلزله خوی تصریح کرد: با بسیج تمامی امکانات و کار جهادی مسئولین در کمتر از دو سال عملیات احداث واحد‌های تخریبی خوی رو به اتمام است و این از افتخارات و یادگار‌های دولت جهادی سیدابراهیم رییسی است. فرماندار خوی همچنین از صدور مجوز بیمارستان ۳۵۰ تخت خوابی خوی خبر داد و گفت: سیستم درمانی آنژوگرافی در بیمارستان آیت الله خویی راه اندازی شده است.

نظر شما