شناسهٔ خبر: 67515726 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: ایمنا | لینک خبر

استاندار خراسان شمالی:

مجریان انتخابات از ساعت ۶ صبح آماده‌باش هستند

استاندار خراسان‌شمالی گفت: مجریان و ناظران انتخابات باید راس ساعت شش صبح در محل حوزه اخذ رای حضور داشته باشند تا پس از اعلام شروع انتخابات از جانب وزیر کشور، فرایند رای‌گیری را آغاز کنند.

صاحب‌خبر -

محمدرضا حسین‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا در خراسان‌شمالی اظهار کرد: با پافشاری مسئولان یک صندوق اخذ رأی نسبت به دوره قبلی به شعب استان اضافه شد.

وی افزود: تغییر اساسی انتخابات دور دوم نسبت به دوره قبل این است که در دور اول با مدارک شناسایی مختلف امکان رأی دادن وجود داشت در صورتی که شرکت در انتخابات دور دوم فقط با کارت ملی و شناسنامه امکان‌پذیر است.

استاندار خراسان‌شمالی ادامه داد: رنگ تعرفه‌های دور دوم تغییر کرده است تا با تعرفه‌های دور اول اشتباه گرفته‌نشود و امکان سو استفاده وجود نداشته‌باشد.

حسین‌نژاد خاطرنشان کرد: در عوامل برگزاری انتخابات تغییر چندانی نشده و فقط شوراهای شهرستان و دادستان نیز به هیئت‌های اجرایی اضافه شده‌اند.

وی در ادامه گفت: در تفرجگاه‌های مختلف خراسان‌شمالی تمهیدات لازم برای اخذ رأی انجام شده است تا مردم از حق انتخاب خود محروم نشوند.

استاندار خراسان‌شمالی تصریح کرد: زمان‌بندی صندوق‌های سیار به اطلاع دهیار و شوراهای مکان مورد نظر می‌رسد و صندوق‌ها دوبار در آنجا گردانده می‌شوند.

وی تصریح کرد: مجریان و ناظران باید رأس ساعت ۶ صبح در محل حوزه اخذ رأی حضور داشته باشند تا پس از اعلام شروع انتخابات از جانب وزیر کشور، فرایند رأی‌گیری را آغاز کنند.

حسین‌نژاد در انتها اظهار کرد: دولت شهید رئیسی فعالیت‌های مؤثری در زمینه رشد و اعتلای خراسان‌شمالی انجام داد و مردم کسی را انتخاب کنند که ادامه‌دهنده راه وی باشد.

نظر شما