شناسهٔ خبر: 67248042 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

برگزاری نشست فرهنگی انتخاب تمدنی درارومیه

مدیر مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی بر اهمیت مشارکت پرشور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری و تبيين این مهم توسط روحانيون و فعالین فضای مجازی تاکید کرد.

صاحب‌خبر -

برگزاری نشست فرهنگی انتخاب تمدنی درارومیه

 

 به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مدیر مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی در نشست فرهنگی بصیرتی با اصحاب رسانه و روحانیون فعال در حوزه فضای مجازی با موضوع " انتخاب تمدنی" با انتقاد از وضعیت نامناسب فضای مجازی در خصوص عدم تبیین گام دوم انقلاب گفت : متاسفانه به رغم دستور صریح در برخی از حوزه ها تمدن نوین اسلامی به گفتمان رایج در کشور تبدیل نشده و این جای نقد دارد که می بایست در دستور کار نخبگان فضای مجازی و رسانه ای قرار گیرد.

حجت الاسلام موسوی افزود : مردم غزه و فلسطین در طول ده ماه درگیری خونین سبک زندگی اسلامی را به رخ کشورهای ليبرال دموکراسی کشید اند.

وی احیای نقش روحانیون در تمدن اسلامی را هدف اصلی خود در این مرکز عنوان و تصريح کرد : بحث اطلاع، مطالبه گری و گفتمان سازی باید دستور کار متولیان امر قرار گیرد.

مدیر مرکز بزرگ اسلامی آذربایجان غربی بر اهمیت مشارکت پرشور در انتخابات چهاردهمین دوره ریاست جمهوری تاکید کرد و خواستار تبيين این مهم توسط روحانيون و فعالین فضای مجازی شد.

حجت الاسلام موسوی مدیر مرکز بزرگ اسلامی استان  گفت : برگزاری همایش های مختلف اجتماعی و فرهنگی و سیاسی و بصیرتی در حوزه های مختلف اعزام مبلغ به مساجد برای تبیین مشارکت حداکثری، پویش مثل ابراهیم،  تولید محتوی و غیره از جمله برنامه های شاخص مرکز برای ترویج تمدن اسلامی است.

نظر شما