شناسهٔ خبر: 67230112 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: صدا و سیما | لینک خبر

مشارکت حداکثری مهمترین اولویت انتخابات در نظام مردم سالاری دینی

امام جمعه خوی گفت : قطعاً مشارکت حداکثری مهمترین اولویت انتخابات در نظام مردم سالاری دینی است

صاحب‌خبر -

مشارکت حداکثری مهمترین اولویت انتخابات در نظام مردم سالاری دینی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،همزمان با عید سعید قربان نمازاین روز بزرگ باحضور قشر‌های مختلف مردم و و بندگان مخلص خدا به امامت حجت الاسلام قاسم خانی در مصلای امام خمینی (ره) با شکوه خاصی برگزارشد.

امام جمعه خوی در خطبه‌های این نماز با تبریک این عید سعید گفت: همه زندگی ما آزمایش و امتحان است روح عید اضحی و قربان گذشتن از خواسته‌های خویش برای رسیدن به قله‌های سعادت و معنویت است.

وی تاکید کرد:پیام عید قربان از خود گذشتگی و ایثار در نقطه‌های حساس و امتحان است این امتحان امروز و فردا و یک بار و دوبار نیست هر روز ما در خانه و کارخانه و بازار در هر جا که هستیم با امتحان مواجه هستیم

امام جمعه خوی در ادامه با محکوم ساختن جنایت رژیم صهیونیستی در غزه و فلسطین اشتغالی و بی تفاوتی برخی از سران عرب به این جنایات تصریح کرد: شاخص حق و باطل، شرافت و رذالت، امروز در دنیا مسئله فلسطین است

حجت الاسلام قاسم خانی در ادامه به ضرورت حضور حداکثری مردم در انتخابات ریاست جمهعوری هم اشاره کرد و افزود: قطعاً مشارکت حداکثری مهمترین اولویت انتخابات در نظام مردم سالاری دینی است. 

وی گفت:برگزاری انتخابات با‌شکوه با حضور مردم، یکی از جلوه‌های اثرگذار در نمایش همبستگی ملی است

وی اضافه کرد: مشارکت حداکثری فوائدی فراوانی نصیب همه مردم می‌کندکه از جمله آنها میتوان به تولید اقتدار ملی، ارتقاء ثبات سیاسی درکشور افزایش همبستگی و وحدت ملی و تقویت مقبولیت نظام اشاره کرد.

نظر شما